Biała syrenka ;)

Efekt syrenki zawojował internetem!
W tym poście chcę pokazać wam w jakim kolorze prezentuje się ona moim zdaniem najlepiej!
Ruszamy w podróż przez 3 zestawy dłoni!
Prezentuję wam 100% BIELI! :)

FACE: KLIK    INSTA: KLIK
 
Paznokcie średniej długości w kształcie migdałka:

 Paznokcie: Natalia K.
Lakiery hybrydowy: biały Semilac 001 (Strong white), efekt syrenki

Paznokcie u stóp:
 Paznokcie: Daniela G.
Lakiery hybrydowy: biały Semilac 001 (Strong white), efekt syrenki

Krótkie paznokcie w kształcie prostokątów:
 Paznokcie: Aga G.
Lakiery hybrydowy: biały Semilac 001 (Strong white), efekt syrenki

28 komentarzy:

  1. Jaka śliczna! Ja skusiłam się na syrenkę z Ecair i nie jestem zadowolona, ten pyłek to zwykły brokat ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie miałam, ale widziałam u Ciebie na blogu i faktycznie zupełnie inny efekt :)

      Usuń
  2. Piękna ta syrenka. Wcale się nie dziwię, że robi taki szał w internetach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy efekt daje ten pyłek na białym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne ! ale mam takie pytanie co wy widzicie w tym efekcie syrenki? Bo widzę jakąś manie, a bez przesady....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy nosi to co lubi, a syrenka widocznie przypadła sporej ilości osób do gustu :) Ja akurat testuję wszystkie nowości wchodzące na rynek, więc syrenkę automatycznie też ;)

      Usuń
  5. Fajny efekt ;) Taki subtelny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem zakochana w tym efekcie :D cuudo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się podoba! Może jutro zrobimy u mnie taki efekt ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupiłam efekt syrenki :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszędzie syrenki dzisiaj widzę ;) też robiłam, ale zdjęcia wyszły mi fatalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia racja, strasznie ciężko uchwycić ten efekt ;/ Ale jak się nagra filmik to od razu lepiej ;)

      Usuń
  10. Są mega śliczne! :p Lubię to! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak syrenka na białym wygląda najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko!!!boski ten efekt syrenki. Naprawdę robi świetne wrażenie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Można kupić gdzieś stacjonarnej pylek?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy w jakim mieście mieszkasz ;)

      Usuń
    2. Poznan

      Usuń
    3. Pyłek Indigo jest w Indigo (okolice ul. Hetmańskiej), innej firmy płytki można dostać w wielu miejscach np. w allepaznokcie lub kosmetyki-sklep24 ;)

      Usuń
  14. Przepięknie się pazurki prezentują.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Syrenka na bialy prezentuje sie najlepiej- nie tylko Twoim zdaniem:) ja tez tak uwazam. Moja mama tak polubila ten pylek ze prawie zawsze chce miec choc jeden paznokciec z nim.Wszystkie sety- i na stopach i rekach- bardzo ladne

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają cudownie, efekt syrenki rządzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...