Cieniujemy tak i tak i tak! ;)

O gradientowe paznokcie moi goście pytają mnie najczęściej!
Dzisiaj możecie zobaczyć 3 różne typy cieniowania (ale to nie wszystko)!
Jest jeszcze sporo innych możliwości :)

LUBICIE? :)

FACEBOOK: KLIK
INSTAGRAM: KLIK


Paznokcie: Asia N.
Lakiery hybrydowe: fioletowy Silcare Rock it #29, 
biały Semilac 001 (Strong white), cyrkonie Swarovskiego

Paznokcie: Justyna Cz.
Lakiery hybrydowe Semilac: jasny 03 (Sweet pink), średni 008 (Intensive pink), 
ciemny 011 (Purple diamond)

Paznokcie: Pani W.
Lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 (Strong white),
szary 016 (Grunge), czarny 031 (Black diamond)

38 komentarzy:

  1. Te w niebieskościach najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze są w fioletach, drugie w różach a ostatnie czarno-białe ;D Które niebieskości miałaś na myśli? :D

      Usuń
    2. Przypuszczam ze fiolet na wielu monitorach/telefonach może wyglądać jak granat ;)

      Usuń
    3. Bardzo możliwe! ;)
      W razie co można zawsze doczytać sobie pod zdjęciem, gdyby ktoś chciał szukać kolorku ;)

      Usuń
  2. świetne! ;) mi przypadły do gustu te 1-sze; )
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieniowanie to moja ulubiona technika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Cuuuuudownie <3 Zwłaszcza ten granacik! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piękne ,ale drugie szczególnie oryginalne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tym razem to różowe podobają mi się najbardziej, ale pierwsze też super :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym nie wytrzymała 30 dni bez zmiany :D. Pierwsze mi się bardzo podoba, u mnie też ten fiolet na taki trochę granatowy wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 dni bez zmiany i to jeszcze trzeba przetrwać ten odrost, to też nie dla mnie! :D

      Usuń
  8. Fioletowe i różowe super zresztą te ostatnie również. Rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! :) Zaczynam się uczyć cieniować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze paznokcie wyglądają pięknie. Kilka razy próbowałam tej metody, ale zazwyczaj nie byłam zadowolona... chyba muszę więcej poćwiczyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie przy cieniowaniu im więcej się ćwiczy tym efekt jest bardziej zadawalający :)

      Usuń
  11. Nr 2 super! :) Choć kolory nie moje :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Białe z czarnymi dodatkami podobają mi się najbardziej, ale ostatnio wszystko, co jest w bieli kradnie moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakiś miesiąc temu miałam taką fazę na biały ;D

      Usuń
  13. Kurcze nie wiem czy umiałabym zrobić cieniowanie hybrydami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dałabyś sobie radę! Ale trzeba się przyzwyczaić do cieniowania hybrydą ;)

      Usuń
  14. A mnie ostatnie się podobają. Takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  15. te różowe cudo! :D bardzo lubie takie gradienty czy ombre :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojeju! Świetny efekt! Spróbuje również taki sobie zrobić! Mam nadzieje ze chociaż w połowie wyjdzie mi tak jak tobie! rewelacja!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wrażeniem! jak zawsze!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...