No dobra, czas na NOWOŚCI! :)

Dzisiaj mam sporo fajnych rzecz do pokazania dajcie znać co wam wpadło w oko! ;)
A i jeszcze jedna dobra (mam nadzieję!) wiadomość! 
Teraz ostatni tydzień na uczelni i będzie mnie tutaj co raz więcej :)

INSTAGRAM: KLIK   FACEBOOK: KLIK

Zaczynamy od paczki ze sklepu Born Pretty Store!
Jak wiecie stąd pochodzę wszystkie moje płytki, tym razem macie kolejną dawkę;)
Pod zdjęciami macie linki do poszczególnych przedmiotów ;)

Plastikowe ćwieki KLIK
Mała płytka KLIK
Aztecka płytka KLIK
I mała zapowiedź zdobień z nowymi płytkami: 

Kolejne nowości to hybrydy ;)
Zaczniemy od trzech kolorków, które trafiły do mnie do testów ;)
Fiolet z drobinkami Silcare 29, zgniła zieleń NeoNail 3755-1,  
malinowy róż Indigo Pink-a-colada

Kolejne to moi ulubieńcy Semilac! Kilka kolorków z nowej kolekcji ;)

Mała lampka LED (szczególnie fajna do robienia kciuków lub gdy potrzebujemy 
szybko coś domalować na jednym pazurku)


 Rapidograf (zdobienia z jego wykonaiem: KLIK)

Efekt syrenki (zdobienia z tym pyłkiem: KLIK)

Cyrkonie Swarovskiego (zdobienia z cyrkoniami: KLIK)

Kilka topów/ odżywek z promocji w Rossmanie;

I nowe Miracle gel:

44 komentarze:

  1. te płytki do zdobień są genialne

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko swietne. Ciekawa jestm opinii na temat hybrydy Rock it bo sie nad nimi zastanawiam. Perelki z BPS swietne, nie zdiera sie z nich kolor???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do perełek to jeszcze nie wiem, nie zdążyłam ich używać ;) A hybrydy Rock it trzymają się ok, wszystko fajnie, tylko bardzo szybko porobiły mi się w nich gluty, ale nie wiem czy to kwestia mojego egzemplarza czy tak się dzieje zawsze ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. przepraszam Cię,ten komentarz był adresowany do innej blogerki,coś mi przeskoczyło :(
      śliczne pastelowe lakiery :)

      Usuń
  4. No kochana nowości u Ciebie cała masa!! wszystko super! Wydrapałam bym wszystko.
    Mam zamiar zamówić hybrydy indigo i nie mogę zdecydowaC się na kolory :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko ten jeden kolorek z Indigo, ale super kryje ;)

      Usuń
  5. Świetne nowości, najbardziej podobają mi się płytki i oczywiście lakiery.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ta lampka led faktycznie działa? Jak długo trzeba naświetlać aby lakier wysechł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa, działa ;) Wystarczy jakieś 30 sekund ;) Ale wiadomo, że ciężko nią robić normalnie wszystkie paznokcie, ale przy takich małych wypadkach bardzo fajnie się sprawdza ;)

      Usuń
  7. A sprawdzają się u Ciebie te miracle gel??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jeszcze nie wiem ;D Na razie czekają na swoją premierę ;D

      Usuń
  8. Mam hybrydy z silcare, trwałość fajna ale ciężko sie je ściąga...
    Z indigo mam jedną z seri platynowej, ale utwardza sie tylko w UV :/

    Malutka latarka LED to był mój pierwszy "sprzęt" do hybryd. Obecnie czasem zabieram ją ze sobą do pracy i dlubię :)

    W kwestij rapidografow to też mam gdzieś cały zestaw, bo do szkoły potrzebowałam. Nie mniej czym go napełniasz, bo chyba nie tuszem?

    Ogólnie świetne nowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... nie zauważyłam, żeby jakoś bardzo ciężko mi się je ściągało, ale nigdy nie robiłam wszystkich 10 paznokci nim, tylko 1 lub 2, więc może nie zauważyłam ;)
      A moja z indigo bez problemu w LED ;)
      A rapidograf tuszem napełniam ;D

      Usuń
    2. Dziś kupiłam sobie tą odżywkę do skorek z MS i jestem ciekawa co potrafi. Chciałam wziąść tą co już miałam czyli z wibo, ale zdecydowałam się na coś nowego do wypróbowania.

      Usuń
  9. uwielbiam ten top coat z sally hansen diamond flash. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. te pastele SH są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aztecka płytka wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo jakie cudeńka <3

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja kosmetyczka używa podobnych szablonów do wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale zakupów :D zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. No to ja czekam na nowe cudeńka w akcji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fantastyczne te rzeczy, mnie zaciekawiły te neonowe naklejki, czekam na zdobienia z nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo perełek! Aztecką płytkę od BPS mam i jest to moja ulubiona płytka. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz piękne paznokcie ! ;) A te płytki są świetne , długo się zastanawiałam nad kupnem ,ale widzę ,że warto. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten semilac indigo ma cudowny odcień, jestem nim oczarowana. Zastanawiam się nad kupnem 064, polecasz ten kolorek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 064 to taki fajny brudny róż ;) Ma więcej różowych tonów od 097 i sporo dziewczyn się na niego decyduje ;) Bo jest kolor fajny, ale nie taki intensywny :)

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź, przekonałaś mnie - zaraz jednak go kupię, właśnie o taki brudny róż mi chodziło :)

      Usuń
  20. Ja czekam na jakieś zdobienie ze złotymi ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te neonowe ciekawie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  22. doskonały efekt! Chcę takie płytki ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytki już wypróbowane, są na prawdę fajne :)

      Usuń
  23. Czy efekt syrenki z Indigo dostane gdzies w Poznaniu? :) z gory dziekuje za odpowiedz :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne płyteczki. Ten zielony z Semilac fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy tego pyłku syrenki z Indigo można używać do zwykłych lakierów do paznokci? Czy nadaje się on tylko do hybryd? Bardzo mnie kusi, jest przepiękny ale niestety za szybko zmieniam kolory paznokci żeby nałożyć hybrydę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można używać go na zwykłych lakierach, przy czym moim zdaniem efekt jest trochę mniej zadawalający a samo nałożenie o trudniejsze :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...