Ombre syrenka :)

Uwierzcie mi, że po moich ombre syrenkach z posta KLIK poszła fala!
Mnóstwo moich gości chciało mieć u siebie coś podobnego!
Więc tym razem możecie zobaczyć początek tej falii ;D

Dodatkowo są filmiki, koniecznie oglądajcie w HD!
I dajcie znać czy podoba się wam taka forma dodatku do zdjęć? :)

Face: KLIK Insta: KLIK

WERSJA FIOLETOWA

Paznokcie: Justyna Cz.
Lakiery hybrydowe (od najjaśniejszego): Semilac 032 (Bisciut), 003 (Sweet pink), 
035 (Bright lavender), 036 (Pearl Violet), Silcare #29

WERSJA NIEBIESKA:
Paznokcie: Asia N.
Lakiery hybrydowe (od najjaśniejszego): Semilac 001 (Strong white), 072 (Caribbean sky), 
044 (Intense blue), 019 (Blue lagoon), 088 (Blue ink)

22 komentarze:

  1. O Kochana! efekt szałowy! Filmiki baardzo mi się podobają, efekt syrenki zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja niebieska strasznie mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to się błyszczy! Mega fajny efekt wychodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fioletowe jest cudne <3 widzę, że syrenka robi furorę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Rewelacja <3 Obie propozycje genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co może być lepszego od syrenki na paznokciach? Ombre syrenka! :D super <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wersja fioletowa bardziej mi się podoba :) Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są. idealne nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się taki efekt na paznokciach ;) zamierzam wypróbować ;) koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten efekt syrenki, a niebieska wersja to już po prostu wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowe ;) Bardzo ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...