Płytka BPS Y006 ;)

Dzisiaj bierzemy na tapetę nową płytkę od Born Pretty Strore!
Numer płytki Y006, dostępna TUTAJ w cenie $3.99


Jak wiecie z tego sklepu pochodzi większość moich płytek!
Zdecydowanie są moimi ulubionymi i wiem że zawsze trafię na dobrą jakość ;)
Dobierając dobrą płytkę trzeba zwrócić uwagę na głębokość wzoru i jego dokładność ;)

Dzisiaj możecie zobaczyć zdobienie numer 1 z użyciem tej płytki!
ZACZYNAMY :D


 Paznokcie: Pani W.
Lakiery hybrydowe: jasny SPN 580 (Fedora), bordowy Semilac 071 (Deep red), 
złoty Semilac 037 (Gold disco)

29 komentarzy:

  1. Śliczny wzorek, bardzo delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta płytka, a to zdobienie urocze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna płytka
    a pazurki pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo urocze <3

    Pozdrawiam i życzę wspaniałych wakacji ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne :) Cały czas myślę o płytkach, chyba czas w końcu się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyteczki są genialne! Bardzo szybka metoda ;)

      Usuń
  6. Kwiatuszki piękne, ale najbardziej ciekawi mnie ta kratka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krateczkę już też robiłam! Więc na pewno pojawi się na blogu ;)

      Usuń
    2. Mnie też właśnie kratka ciekawi :D

      A kwiatuszki też piękne :)

      Usuń
  7. Świetne wzorki wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna ta płytka, kwiatowe i serduszkowe wzory zawsze mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow ale swietna jest ta plytka! Ja mam 001 koronke, ta jest ladniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam problem wybrać sobie jedną! Ale ostatecznie ta wpadła mi w oko przez te kratki, a jak się okazało na pazurkach te kwiatuszki wyglądają genialnie ;D

      Usuń
  10. Płytka i wzorki na niej super!!
    Niestety kolorki już nie moje...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiedziałam o istnieniu takich płytek :D wzorki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytki istnieją i jest to genialny pomysł na zdobienia ;)

      Usuń
  12. Świetnie wyszły zdobienia. :D Pasuję tutaj ten czerwony : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem fajne wzory ma ta płyteczka :)
    Mój faworyt to środkowy wzór z górnego rzędu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam tą krateczkę na fuksji i na pewno niedługo się pojawi na blogu :)

      Usuń
  14. Jak na lakieromaniaczkę przystało- baaardzo mi się podoba! :)
    Bardzo ładny jest ten wzór- sama chętnie bym sobie takie wzorki sprawiła, zawsze to trochę odmienia paznokcia i dodaje ich trochę szału i polotu :P hehe



    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie linka sukienki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne paznokietki ;) zdecydowanie bardziej wolę kwiatowe wzory niż kratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę w końcu też spróbować jakiejś płytki, bo tego rodzaju wzorki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne, Tobie to tak zawsze ładnie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...