Swarovski ;)

Ostrzegałam, że będzie co raz więcej cyrkonii! ;D
Do nich nie potrzeba już wiele, same w sobie są efektowne ;)
Lubicie błyskotki? :)

PS. Czy tylko ja widzę, że te zdjęcia są co raz gorszej jakości?
Mimo, że robione tym samym telefonem...

Facebook: KLIK
Instagram: KLIK
 

Paznokcie: Asia N.
Lakiery hybrydowe Semilac: jasny róż 003 (Sweet pink), 
neonowy róż 008 (Intensive pink), cyrkonie Swarovski

Paznokcie: Asia N.
Lakier: hybrydowy SPN 578 (Creame Puff!), cyrkonie Swarovskiego

 Paznokcie: Monika
Lakiery hybrydowe Semilac: róż 008 (Intensive pink), 
granat 088 (Blue ink), cyrkonie Swarovskiego

23 komentarze:

  1. Śliczne te cyrkonie ;) A z kolorów najbardziej podoba mi się jasny i neonowy róż , super zestawienie ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te pazurki! A czy lubię błyskotki? Ojjjj uwielbiam! Im bardziej się pazurki błyszczą, tym lepiej :D A w połączeniu z różem to już miód malina :)

    Zapraszam do siebie na nowości fotograficzne:

    http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się te ostatnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cyrkonie lubię a pierwsze paznokcie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A która dziewczyna nie lubi błyskotek :D śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na codzień nie bardzo lecz na jakąś specjalną okazje owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Srodkowa wersja najładniejsza. :)

    A co do fotek to moja komórka mowi, że nie widzi różnicy :) a moje oko jej wtóruje i przytakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dobrze, bo wydawało mi się ze coś te zdjęcia się pogorszyły ;-)

      Usuń
  8. Cyrkonie i ćwieki są bardzo dobrym wyborem praktycznie zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze najładniejsze ;) kurcze dzisiaj wreszcie wypróbowałam pierwszy raz w życiu hybrydę, na stopach i jak na razie muszę powiedzieć, że fatalnie mi poszło, bo wszystko mi się zlewało , do tego wybrałam sobie neonkowy róż i jego krycie jest fatalne;top i bazę mam z Gellack , a hybryda jakas taka dziwna firma Rock it zakupione u mnie w sklepie, muszę chyba semilaca wypróbować, mam nadzieję, że będzie lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj kłaść cieńsze warstwy i dalej od skórek :) A hybrydy Rock it są z Silcare i wcale nie są takie złe, mam jedną:)

      Usuń
  10. Pierwsze paznokcie wyglądają świetnie ;) uwielbiam cyrkonie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. twoj pierwszy manicure wyglada pieknie, nie widizlaam nigdy wczesniej tego semilaca 008 a jest piękny. Mam nadzieje,że moja kosmetyczka będzie miała ten kolor. Fajny pomysl z tymi cyrkoniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) A 008 to taki ładny różowy neonek, kosmetyczka na pewno będzie mieć coś takiego ;)

      Usuń
    2. mam nadzieje:)

      Usuń
  12. Kochana ja uwielbiam błyskotki:)to pierwsze zdobienie chyba najbardziej mi się podoba, jednak wszystkie są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam błyskotki! Mam róż 008, jest przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne! Rzeczywiście cyrkonie dają przepiękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cyrkonie robisz w 3D ? Czy zalewasz garden tak zeby nie było czuć cyrkoni.. ? Albo jak robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o co chodzi z garden, podejrzewam ze hard :-D ja cyrkonii nie zatapiam bo tracą efekt, na wierzchu kleje ;-)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...