Coś innego :)

Nie wiem czy zauważyliście na blogach i ogólnie tendencje do ciągłego pojawiania się:
syrenki, stempli i gradientów?
Przeglądam swoje zdjęcia do dodania i jest to samo!
Mając już dość postanowiłam stworzyć coś innego!
Zgadzacie się z moim zdaniem? :) 

Face: KLIK
Insta: KLIK
 



 Paznokcie: Madzia Ś.
 Lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 (Strong white), 
niebieski 019 (Blue lagoon), koralowy 038 (Coral beach)
 Tutaj zdobienie, które pojawiło się już raz na moim blogu, ale na innych pazurkach ;)



 Paznokcie: Sara T.
Lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 (Strong white), 
czarny 031 (Black diamond), jasny 032 (Biscuit)

23 komentarze:

  1. i love your nail arts but unfortunately mines are too short to reproduce it.
    best

    OdpowiedzUsuń
  2. Och to drugie przepiękne <33333 zgadzam się co do panujących trendów ale mi osobiście to nie przeszkadza xd lubię syrenkę, stemple i gradienty ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ja też uwielbiam te trendy, ale czasami mam wrażenie ze nie ma w nich już czegoś takiego ze wchodzi się na bloga i mówi Wow, bo otacza nas to z wszystkich stron ;-)

      Usuń
  3. Przesliczne :) uwielbiam geometryczne wzory :) no i te <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie ze serduszkami podobają mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o te 2 są przepiękne!:O:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Samą prawdę prawisz moja droga, ale co zrobić, kiedy stemple i gradienty tak pięknie wyglądają na paznokciach? Mając jeszcze na uwadze mnogość wzorów i kolorów...
    Swoją drogą bardzo lubię mixy na pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama również te trendy bardzo lubię, ale brakuje mi trochę inności i oryginalności ;-) piękna syrenka ale teraz już każdy widział ja 100 razy:-D

      Usuń
  7. Zarówno pierwsze , jaki i drugie cudne ! :) Nie zastanawiałam się wcześniej nad tym,ale po Twoim wpisie zastanowiłam się i masz rację. Od dłuższego czasu wszędzie są te same trendy.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo że te trendy są na prawdę fajne i efektywne, tylko zanika taka inność i te prawdziwe talenty ;-) stempel Przy recznym malowaniu jednak jest o wiele prostszy ;-)

      Usuń
  8. Pierwszy manikiur w sam raz na wakacje nad morzem, a w drugim po prostu się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Geometryczne wzorki są super i dobór kolorów doskonały:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i geometrycznie też może być :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tak lubię podziwiać Twoje dzieła, że nawet nie zauważyłam tej powtarzalności.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow , wow , wow ! talent tylko tyle w tym temacie :-D co do trójkątów jak je robisz? Chyba takie sobie zrobię , wycwicze rękę. Ale jak? =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! Co do samych trójkątów chyba nie pomogę za wiele, bo malowałam je po prostu pędzelkiem ;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...