Coś szalonego! :)

Niby wakacje, a czas ucieka szybciej niż w roku szkolnym!
Posty miały być częściej a tu nagle tyle rzeczy do zrobienia! :D
Dlatego dziś postanowiłam pokazać wam coś bardziej szalonego :)

Dajcie znać czy lubicie takie pazurki ;)


 Paznokcie: Ania S.
Lakiery hybrydowe Semilac: błękitny (Intense blue), żółty neonowy (Canary green), pomarańczowy (Electric orange), różowy 008 (Intensive pink), fiolet 036 (Pearl violet)  
Paznokcie: Dobrosia Cz.
Lakiery hybrydowe Semilac: żółty 023 (Banana), 
koralowy 038 (Coral beach), czarny 031 (Black diamond)

38 komentarzy:

  1. pierwsze paznokcie są szałowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęczowe, piękne... Szkoda, że już nie jestem taka młodziutka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kolorowe pazurki nigdy nie jest za późno ;-)

      Usuń
  3. Tak! Takiej tęczy całą sobą mówię: tak! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pierwsze są przecudowne!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta neonowa tęcza po prostu boska !

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pierwsze są cudowne! Jadę do Ciebie, żebyś mi zrobiła. *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam serdecznie ;-)

      Usuń
  7. obie propozycje ogromnie mi sie podobają <3

    Pozdrawiam i miłego tygodnia ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  8. otóż to! niby wakacje, a człowiek ma mniej czasu niż zwykle :(
    I jedne i drugie paznokcie śliczne, ale pierwsze kolorowe szaleństwo CUDO :) takie w moim kolorowym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie ten czas to ja nie wiem! Ale i tak postanowiłam, że w te wakacje wstaje nie później niż o 9! :D

      Usuń
  9. neony aż walą po oczach, świetne są

    OdpowiedzUsuń
  10. Tęczowy gradient BOSKI !!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pierwszymi to poszalałaś :D, bardzo fajnie wyglądają, ja to lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze są cudowne, pięknie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze cudne :)uwielbiam takie kolorowe paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki tęczowy gradient to ostatnio popularne zdobienie ;-) już na którymś blogu z kolei je widzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsze paznokcie są obłędne, muszę spróbować uzyskać taki efekt za pomocą moich semilaców :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziś wieczorem planuję sobie zrobić nowe hybrydy, te kolorowe wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tę tęczowe są świetne !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te kolorowe dają fajny efekt, choć w moim stylu są bardziej stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie taki gradient w pastelach, może bardziej przypadnie ci do gustu kolorystycznie ;)

      Usuń
  19. Tęczowe pazurki są śliczne, bardzo pasują do letniej aury za oknem :) A na brak czasu na bloga też narzekam - byłam teraz na wyjeździe i w ogóle odcięłam się od internetu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja siedzę w domu rodzinnym, a że przez studia byłam tu tylko na weekend to teraz nadrabiam wszystko ;D No i komputer poszedł na bok, mimo że brakuje mi tego ale jednak trochę oderwać się od sieci to jednak dobrze robi ;D

      Usuń
  20. Uwielbiam takie kolorowe pazurki, dlatego pierwsza wersja chętnie wylądowałaby na moich pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zachwycona <3333 jedne piękniejsze od drugich! Nosiłabym oba! No wspaniałe - nie mogę się przestać gapić <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie wersje bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiedz mi czy gradient na krotkich paznokciach tez będzie ladnie wygladac?

    OdpowiedzUsuń
  24. Pewnie, szczególnie taki pionowy jak tutaj ;-) wydłuży Paznokieć ;-) można ewentualnie zmniejszyć ilość kolorów żeby nie działo się za dużo ;-) postaram się coś dodać na bloga w tym stylu ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...