Czarne hybrydy ;)

Dzisiaj nie będzie szalonych kolorków- tylko klasyczne!
Niewątpliwie czerń i biel wiele zyskały dzięki hybrydom!
Świetne krycie, brak prześwitów i smug oraz długa trwałość- tego zawsze im brakowało!

Dajcie znać, które są waszymi ulubionymi  ;)
FACE: KLIK INSTA: KLIK


 Użyte lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 (Strong white), 
czarny 031 (Black diamond)

Użyte lakiery hybrydowe Semilac: złoty 037 (Gold disco), 
czarny 031 (Black diamond)

 Użyte lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 (Strong white), 
czarny 031 (Black diamond)

25 komentarzy:

  1. Wszystkie śliczne ale propozycja z nutkami najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolorki! Chcę<3
    Jeszcze takich nie miałam..w takiej tonacji:)

    http://www.justcleo.pl/2015/07/summertime-with-lavel-swimwear.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, a te z serdusziem są urocze;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdobienie najlepsze :) ps. ".. dzięki hybrydom..." a nie "... dzięki hybrydą..." :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się manikiur z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężko wybrać , wszystkie są piękne ! : ) ale mam słabość do czerni i złota <3 najlepsze !:D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się czarne pazurki hybrydowe, ale nie lubię ich robić :P to dwukrotnie dłuższe utwardzanie doprowadza mnie do szału :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A jeszcze czasami nieprawidłowo się utwardzi! Biały i czarny to najtrudniejsze kolory przy hybrydzie, ale i tak wolę np. białą hybrydę niż zwykły biały ;D

      Usuń
  8. Pierwsze i drugie nosiłabym z wielką ochotą <3

    OdpowiedzUsuń
  9. znów piękne szczególnie złote!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te z serduszkiem podbiły moje serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te nutki są super, ale tak w ogóle super, lubię taką klasykę

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne propozycje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne!
    Te z nutkami podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne te pierwsze i te serduszka *-*
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnie z nutkami są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. czarne i białe hybrydy zawsze będę kochała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...