Kolory ziemi ;)

Brązy, beże....
To kolory, których dużo osób unika na pazurkach...
Co prawda beż w odcieniach nude ostatnio się przebił ;)
Ale brąz? Jak mało osób nosi taki kolor na paznokciach ;)
Zobaczcie i dajcie znać ;)

FACE: KLIK INSTA: KLIK


 Paznokcie: Justyna
Lakiery hybrydowe: beż Eclair 55, 
brąz SPN 648 (Chocolate)

 Paznokcie: Sylwia Dz.
Lakiery hybrydowe: jasny SPN 578 (Creame Puff!), 
brzoskwinia Semilac 055 (Peach milk), szary Semilac 016 (Grunge)

 Paznokcie: Jola Sz.
Lakiery hybrydowe SPN: jasny 578 (Creame Puff!), 
brąz 648 (Chocolate)

20 komentarzy:

  1. Pierwszy i ostatni mani najbardziej przypadły mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne!

    Zapraszam do siebie : )
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory ziemi to coś dla mnie, gdyż tylko takie goszczą na moich paznokciach. Lubię hybrydy, choć ja maluje tylko semilacami -nie lubię mieszać firm, bo boję się, że manicure mi nie wyjdzie albo zrobią się jakieś pęcherzyki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię testować nowe firmy ;-) juz nie raz tak robiłam wiec nie mam obaw ;-)

      Usuń
  4. Nawet nie zastanawiałam się nad brązem na paznokciach. Nie jest to raczej popularny kolor , a prezentuje się całkiem nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja noszę brąz, ale czasem ciężko dostać lakier w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba nawet nie mam brązowego lakieru :P. Fajny ten wzorek na 2 paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Groszki rewelacyjne. Sama wykonywałam ostatnio podobne zdobienie, tylko beżowo-czarne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie brąz jest chyba bardzo mało popularnym kolorem na paznokciach :) Obie wersje mi się podobają, ale osobiście nosiłabym je w okolicach jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze ale fajowe! :) wszystkie mi sie podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zbytnio nie lubię brązowego na paznokciach :) ale nude są spoko :)
    Podobają mi się bardzo pierwsze ;)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym razem nie moje kolory i wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, mam pytanie odnośnie semilac hard :) Prześledziłam posta i komentarze pod nim na ten temat, ale nie znalazłam odpowiedzi, więc piszę tutaj: czy można go używać na tipsa? Zaczynam moją zabawę z paznokciami i chciałabym przedłużyć je tipsami i zastanawiam się czy na tipsa trzeba nakładać żel, czy można od razu hybrydę, czy właśnie żel można zastąpić hardem :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugie zdobienie rządzi, super kolorki:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda. Ja uwielbiam taką kolorystykę, ale na pazurkach noszę ją jakoś rzadko... nie wiem, czemu, tak jakoś dziwnie mi nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że brązy są noszone bardziej na jesieni ;) Pazurki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...