Kwiatuszki :)

Pamiętacie recenzję płytki BPS Y006
Te małe urocze kwiatuszki na środku zachwyciły nie jedną z was ;)
Dlatego też dzisiaj możecie zobaczyć 3 nowe stylizacje z nimi w roli głównej ;)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

PS. Kochane jak wasze wakacje?
 Macie wolne, czy może praca? :)

 Paznokcie: Dobrosia Cz.
Lakiery hybrydowe Semilac: błękit 044 (Intensive blue), 
granat 088 (Blue ink), srebrny 144 (Diamond ring)

 Paznokcie: Beata P.
Lakiery hybrydowe Semilac: koralowy 033 (Pink doll), 
srebrny 144 (Diamond ring)
 
  Paznokcie: Asia N.
Lakiery hybrydowe Semilac: błętki 044 (Intensive blue), 
miętowy 022 (mint), srebrny 144 (Diamond ring)




22 komentarze:

  1. Bardzo ładne ;) Jestem zaskoczona jak naturalnie wyglądają te lakiery hybrydowe ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! Hybrydy są świetne pod tym względem właśnie, że mimo wysokiego połysku i trwałości wyglądają naturalnie ;)

      Usuń
  2. Wszystkie super ale nr 3 zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są piękne i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mało czasu mi ostatnio zostaje na bloga, a Ty tu takie cudeńka pokazujesz ;) każda wersja kolorystyczna trafia w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też moje zdecydowanie kolorki! A co do czasu to na samego bloga też nie mam za dużo czasu, ale dużo maluję pazurków ;)

      Usuń
  5. No powiem Ci, że tym razem każde zdobienie ma coś w sobie i bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny jest ten błękit 044 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne kochana, tyle musiałam nadrobić twoich manicure, i są świetne :)... Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  8. i jak za kwiecistymi zdobieniami nie przepadam to takie drobne kwiatuszki bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie wersje wyglądają uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie <3 Znowu mnie urzekł kolor niebieski. : D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie przepiękne ale ostatnie połączenie kolorów mnie zauroczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny niebieski :)
    Trzecie najbardziej przypadły mi do gustu ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne takie drobne kwiatki... takie koronkowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...