Za dodatek jasny róż :)

Semilac Sweet pink 003!
O nim dziś mowa, jasny, pastelowy róż ;)
Fajny za równo dla osób które nie lubią za bardzo różowego ;)
Łączę go do delikatnych i odważnych stylizacji ;)

FACE: KLIK INSTA: KLIK


 Paznokcie: Sylwia Dz.
Lakiery hybrydowe Semilac: róż 003 (Sweet pink), 
jasny 032 (Bisciut), sypki brokat


 Paznokcie: Kasia S.
Lakiery hybrydowe Semilac: róż 003 (Sweet pink), szary 016 (Grunge),
sypki brokat i glitter, top matujący Semilac

 Paznokcie: Jola Sz.
Lakiery hybrydowe Semilac: róż 003 (Sweet pink), 
ciemny róż 011 (Purple diamond), srebrny 093 (Silver dust)

15 komentarzy:

  1. Wolę te bardziej soczyste odcienie różu ;) jakoś w jasnych paznokciach nie czuję się za dobrze, ale w połączeniu z innymi kolorami mogą być ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten róż. ! Pasuje z każdym zestawieniem ;) Ale moim faworytem są trzecie pazurki <3 ciemny róż z jasnym . bosko ;) !

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie świetne, ale ostatnie.. ;) pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ten różowy 003 ładny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matującego topu (na tych ostatnich) to ja nie widzę... dla mnie wszystko ma połysk c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na tych ostatnich nie ma topu matującego? Tylko na tych ciemnych środkowych....

      Usuń
  6. 1 i 2 bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. A racja, zwracam honor. Przeczytałam podpis jako odnoszący się do fotografii poniżej niego. Się zdarza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że nawet na krótkich pazurkach da się stworzyć niczego sobie cuda! To oznacza, że są dla mnie jeszcze jakieś nadzieje! :D
    PS. Wszystkie stylizacje paznokci są niczego sobie, ale dla mnie pierwsza propozycja wygrywa ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 011 bardzo mi się spodobał :) wszystkie śliczne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że można zrobić coś fajnego z krótkich paznokci! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na 6czerwca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...