Azteckie wzory ;)

Mam dla was 3 opcje! Ale takie zupełnie inne :)
Inaczej robione, w innych kolorkach :)

Pamiętajcie! Na instagramie dodaję na bierząco nowości! :)
 INSTA: KLIK 
FACE: KLIK

 Okej! Zaczynamy od numeru 1!
 Neonowe, malowane pędzelkiem duże azteckie wzory!

Użyte lakiery hybrydowe: błękitny 044 (Intense blue), różowy 008 (Intensive pink), 
biały 001 (Strong white), czarny 031 (Black diamond), żółty 0450 (Canary green)

Numer 2! To klasyczna wersja kolorystyczna: czarno-białe ;)
Wzory drobne, odbijane z płytki BP-L010 


Użyte lakiery hybrydowe: biały Semilac 001 (Strong white), 
czarny Semilac 031 (Black diamond)
 
Ostatnia wersja numer 3 to pastele!
Wzory średniej wielkości i malowane rapidografem ;)
Użyte lakiery hybrydowe: biały 001 (Strong white), żółty 023 (Banana), 
mięta 022 (Mint), brzoskwiniowy 055 (Peach milk)

21 komentarzy:

  1. wszystkie trzy są genialne *.* piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga wersja jest genialna przez to, że wyglądają jak negatyw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga wersja jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 1 ;) bo lubię takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze neonowe mają w sobie moc! Extra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są piękne!!!
    nie umiałabym się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, drugi manicure jest bezbłędny! Prooszę, zrób mi takie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie pazurki podobają mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy wzorek jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. magia!! chce takie!
    pozdrawiam:*
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie cudowne, jedyna skradła mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wzorki na różne okazje. Jestem pod wrażeniem :) Chciałabym mieć taki wzorek, jak np. na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...