Kwiatowe naklejki 3D :)

Przeglądając stronę BornPrettyStore wpadałam na srebrno - różowe naklejki :)
Po przejściach z normalnymi naklejkami trochę się obawiałam...
Zostałam jednak pozytywnie zaskoczona :)


  Używając kodu DXG10 możecie uzyskać w tym sklepie 10% zniżki ;)

Naklejki dostępne TUTAJ w cenie $2,28
Mają na prawdę mega dobry klej!
No i to chyba najważniejsze, do tego są cienkie więc nie wystają :)
Szczerze wam mówię, jeżeli macie możliwość, wypróbujcie! :) 

A teraz zdobienie :)

Użyte: ciemny róż p2 023 (Dancing ballerina), 
jasny róż Cleme Amelie, naklejki 3d

20 komentarzy:

  1. Naklejki są świetne i na tym różu prezentują się doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie to cudne z naklejkami mani!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pazurki, ślicznie ozdobiłaś je tymi kwiatkami, na ciemniejszym tle super. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wszystko do siebie pasuje! :) Lubię różowe pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne paznokcie, piękny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobne naklejki widziałam ostatnio w chińskim markecie ;-D Jak dla mnie strasznie się odcinają od koloru bazowego na paznokciu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe :) A mnie właśnie o to chodziło, żeby się wyróżniały :) A kolorem miały nawiązywać do tych jasnych ;)

      Usuń
  7. fajneee :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne.
    Ja mialam takie złote formatu A4, a na nich 5 wzorów do wyboru tyle że całopaznokciowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się nad nimi, ale bałam się, czy nie będą odstawać, czy będę elastyczne itp. - teraz widzę, że niepotrzebnie, bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace, na formacie B1 w oprawi musi to wyglądać na prawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonałe prace :) Lubię ten format!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...