Letni ulubieńcy :)

NEONY! To na nie najczęściej się decydują latem moi goście :)
Dzisiaj pokaże wam 5 najfajniejszych :)

Neonowy żółty Semilac 040 (Canary Green) w połączeniu z najciekawszym i najmniej fotogenicznym kolorkiem koralowym Semilac 033 (Pink doll)- na żywo mega neonowy ;)

PS. Wiemy że jest literówka, ale z pośpiechu zauważyłyśmy ją dopiero później ;D

 Ognisty pomarańcz Semilac 045 (Electric Orange)- zauważalny z daleka ;)

Trawiasta zieleń Semilac 122 (Kiss the prince!)

No i szalony róż! Semilac 008 (Intensive pink) ;)

LUBICIE NEONY? W JAKICH KOLORACH? :)

22 komentarze:

  1. gdzie kupujesz semilaki i w jakiej cenie? zaczelam niedawno przygode z hybrydami i szukam czegos w miare taniego i dobrego :)

    pozdrawiam
    Dodalam do obserwowanych i zapraszam do mnie, jezeli podoba Ci sie to co pisze rowniez zapraszam do obserwowani :)
    http://beautyinandoutside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. Ok, juz znalazlam osobny post na ten temat :) zignoruj poprzednie pytanie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah neony <3 Kocham całym sercem. Goszczą cały czas na moich paznokciach w wakacje :) Uwielbiam neonowe marmurki Lemax.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trawiasta zieleń super ten kolorek jest !

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowe są przecudne :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. neonowy koral i róż lubię najbardziej :) nie mogę się jakoś przekonać do seledynów,zieleni...

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pomarańcz mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciężko wybrać jedne ulubione, bo wszystkie mi się podobają :D kocham neony <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne neonki, ja mam 3 i na okrągło nimi maluje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze pazurki najbardziej przypadły mi do gustu, są super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja karnacja z neonami się chyba nie bardzo lubi, bo nie wyglądam w nich zbyt zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam tak neonowych paznokci :D Ale podobają mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorki cudne, a ta zieleń jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...