Letnie ;)

Część osób pokończyła już urlopy, za chwilę miną wakacje! 
(Jak dobrze, ze studenci mają wolne do końca września! :D)
Więc postanowiłam pokazać jeszcze trochę tych letnich stylizacji ;)


Numer jeden to typowo obrazkowe pazurki, wykonane na jakiś konkurs :)

 Użyte: biały Avon gel, czerwony Astor, żółty Pupa, niebieski Cleme

Drugie zdobienie, to nic innego, jak kiwi!
Towarzyszy jemu odrobina koralu ;)
Użyte lakiery hybrydowe Semilac: zielony 122 (Kiss the Prince!), 
koralowy 038 (Coral Beach), biały 001 (Strong white), czarny 031 (Black diamond)

32 komentarze:

  1. Super są te wakacyjne ;) jeny faktycznie koniec wakacji, a ja też jeszcze wakacyjnych nie pokazywałam na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też mam sporo jeszcze do pokazania ;D

      Usuń
  2. O jeju....zakochałam się w tych pierwszych pazurkach. Sa genialne:))a wykonanie perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba świetne!!! szkoda, że wakacje sie już kończą ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiss the prince to bardzo soczysty kolor, podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze cudowne :) jak prawdziwa plaża ;) mega! Drugie ciekawe, koral semilaca jest świetny. AJ

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze są mega i ten rowerek jest cudowny <3 A kiwi jest po prostu czaderskie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile kosztują u Ciebie hybrydy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich sprawach proszę o kontakt prywatny na e-mail (Madzia95940@poczta.onet.pl) lub na Facebook (Lakierowniczka)

      Usuń
  8. Bardzo pomysłowe zdobienia. SUper wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudniaste kiwi! Bardzo podoba mi się to zdobienie, soczystość kolorów rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pierwsze cudowne, nie mogę się na nie napatrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pazurki! Kiwi mnie rozczuliły szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super i zazdroszczę długich wakacji ^^

    Pozdrawiam i udanego dnia życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdobienie jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam! Chciałabym się dowiedzieć, ile kosztuje u pani zrobienie zwykłych hybryd oraz hybryd z przedłużaniem paznokci (np. przez semilac hard jeśli się nie mylę).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich sprawach proszę o kontakt prywatny na e-mail (Madzia95940@poczta.onet.pl) lub na Facebook (Lakierowniczka)

      Usuń
  15. Pierwsze są świetne :) Niedługo wybieram się nad morze, więc może morze wyląduje na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne są <3 Moje malowanie paznokci kończy się na dwóch warstwach lakieru :D Podziwiam :)

    http://minimalist-lover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ten pierwszy zestaw zdobień poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne ! ;0 jestem pod wrażeniem , takie drobniutkie szczegóły dopracowane perfekcyjnie ;) super, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...