Niebieskości ;)

Bez wątpienia większość z was już zauważyła, że to 100% moje kolory ;D
Przez swoje uwielbienie do niebieskiego przekonałam już sporo moich gości do tych odcieni ;)

Zapraszam w podróż po moim świecie kolorów ;)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

 Numer 1 TURKUS- woda
To kolor wyjątkowy, bo taki głęboki ;)
Wiem, że co raz rzadziej pojawiają się zdobienia malowane zwykłymi lakierami!
Postaram się to naprawić i oto pierwsza propozycja ;D

 Użyte: jasny Inglot 332, piaskowy turkus Avon, turkus Rimmel, płytka BPS Y006

Numer 2 BŁĘKIT- niebo
 Ten za to kolor zawsze mnie uspokaja ;)
Użyte: błękit Semilac 044 (Intensive blue), 
biały Semilac 001 (Strong white), czarny Semilac 031 (Black diamond)

Numer 3 MIĘTA- rośliny
Kolejny z kolorów, którego nie mogłam pominąć ;)
 Użyte: mięta Semilac 022 (Mint), biały 001 (Strong white), płytka BPS Y006

Numer 4 GRANAT- noc
Ostatni, ciemny, mroczny, elegancki
 Użyte: beż Eclair 55, granat 088 (Blue ink), płytka BPS QA82

30 komentarzy:

  1. Wzystkie piękne, choc ja skusilabym się na pierwsze :-D
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne , szczególnie pierwszy wariant

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi i ostatni mani <3 coś cudownego. Ja także kocham niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jak zwykle i 100% moje ulubione odcienie :) Ale pierwszy chyba najbardziej mi wpadł w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pierwsze boskie! :) ja również uwielbiam niebieski na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdobienie podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie udane, ale najbardziej zachwyca mnie opcja numer 1! <3 Ślicznie wyglądają te kwiatuszki ;) Ja też bardzo lubię niebieski i miętę, i sporo osób dziwi się, jak twierdzę, że dla mnie to kolory na każdy sezon i okazję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni dla mnie za ciemny :), ale pozostałe bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również uwielbiam niebieskości i talie kolory bardzo często lądują na moich paznokciach. Najbardziej podobają mi się te kwiatuszki z pierwszego zdobienia, ale to z miętką jest równie piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w pierwszym zdobieniu! :D Jesteś czarodziejką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze mani bardzo przyjemne :) Ostatnie w moim ulubionym granacie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze wzorki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o rany, ale pięknie to wygląda!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Każde z nich nosiłabym chętnie, ale te pierwsze to mega mistrzostwo <333 zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  15. numer 1 najlepszy :) obserwuję, bo bardzo mi się spodobał Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze to mój zdecydowany faworyt ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze zdobienie jest genialne, chciałabym takie mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O ty zdolniacho! Pierwsze pobiły wszystko *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się szczególnie kwiatki na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnie mi sie najbardziej spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne. Bardzo polubiłam w tym sezonie wszelakie niebieskości. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nr 1 przepiękny, ale wzór z 4 też mi się bardzo bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie urzekły niebieskie serduszka <3 Piękne odcienie niebieskości. Semilac ma moim zdaniem najładniejsze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądają te pazurki i tym razem znowu górują pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie cudowne! bardzo podobają mi się Twoje prace i zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...