Nowości ;)

Kolejny raz wydaje mi się, że ten post dopiero co się pojawił, 
a tu już tyle nowości do pokazania ;D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

 Na pierwszy rzut paczka od Born Pretty Store


A w niej coś, czego szukałam już od dawna!
Kolorowe piórka - naklejki wodne! 
Możecie je dostać w cenie $2,39 TUTAJ

Kolejna rzecz to srebrne naklejki 3D
Dostępne w cenie $2,28 KLIK

Kokardki! Marzyłam właśnie o takich długi czas!
Już się nie mogę doczekać, aż wylądują na pazurkach ;D 
2 sztuki za $1,59 TU

Jak w każdym zamówieniu z BPS nie mogło zabraknąć płyteczki!
Tym razem wybrałam piękne róże- już nawet przetestowane kilka razy ;D
$2,99 KLIK

 Zostałam poinformowana także o nowości na ich stronie- ogromnych stemplach!
Zaraz dorzuciłam do koszyka ;)
Będzie idealny do stemplowania na stopach i robienia naklejek :)
Niestety aktualnie jest niedostępny ;(

No i to czego od dawna szukam- lakier do stemplowania w odcieniu beżu :)
$4,19 sztuka TUTAJ

Kolejne zakupy pochodzą z Kosmetyki-sklep24
Tutaj dostawa odcieni czerwieni i czarny błyskotek :)

 Dodatkowo w końcu metalowe kopytko :)

 I moje gratisowe zapaszki ;D

 Kolejna paczka z tego sklepu to spore uzupełnienie,
niestety wszystkie pastele latem baaardzo szybko się kończą :(

 I ostatnia paczka z Semilaca małe uzupełnienie oraz nowa lawenda i błyszczący ;) 

42 komentarze:

  1. Naklejki piórka, genialne!! ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten wielgachny stempel , ale jeszcze się za niego nie wzięłam ;( urlop rozleniwia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczęłam go matowić ;D

      Usuń
    2. Zmobilizowałaś mnie i ja też, ale na razie nic mi z tego nie wychodzi

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tych srebrnych naklejek z BPS :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu masz może jakieś bordo semilaca ? ;) szukam dla mamy ;)
    duzo fajnych nowosci az zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najciemniejsza czerwień jaką mam od Semilaca to 071 Deep red ;) Dla mnie jest to fajne bordo, przy czym nie jest takie mega ciemne :) Jest on w tym poście: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2015/03/bordowo.html Przy czym na żywo jest troszkę ciemniejszy :)

      Usuń
  5. Świetne nowości :) Wpadło mi w oko kilka kolorków lakierów Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, sporo tego :) śliczne te kokardki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te naklejki piórkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Starling night wygląda cudnie na buteleczce. Jestem szalenie ciekawa jak będzie wyglądał na pazurkach :) I pokażesz kokardki w akcji? Też się skusiłam, ale nie mam pojęcia jak je wykorzystać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz pojawił się na blogu Starlight night, bo nie mogłam się doczekać posta z nowościami :-D Jest w poście bananowych paznokci :-P Kokardki są mega no i właśnie kombinuje jak je nałożyć, ale najpierw zabrałam się za te srebrne naklejki 3D :-D

      Usuń
  9. Ciekawi mnie, jak sprawdzi się ogromny stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na te plytke czekam, kupilam ja za punkty. A ilosc nowych semilacow powala. Niezly wydatek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ma co ukrywać, sporo kasy poszło na te Semilaci :-D

      Usuń
  11. Piórka są genialne. A ten stempel ogromniasty! Takiego dużego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same fajne rzeczy oddaj połowę :D Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości Kochana <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieżle, trochę się tego nazbierało:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko świetne :) Czekam na zdobienia z różami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale nowości;D ciekawa płytka same kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, jakie śliczne piórka, same wspaniałości. Muszę sobie takie kopytko zamówić kolejnym razem, teraz czekam na nowe kolory semilaków :) ciągle coś dokupuję, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem ;) A jakie kolorki teraz wybrałaś Semilaców ?:)

      Usuń
  18. Te piórka są genialne ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj to masz tego troszkę do kombinowania na pazurkach....:)

    OdpowiedzUsuń
  20. kokardki mega <3 i jestem ciekawa jak stempluje ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokardki mnie oczarowały! A jeszcze nie wypróbowałam tego lakieru do stempli, ale za to wypróbowałam płytkę i naklejki te 3d i genialnie się sprawują :)

      Usuń
  21. Ja niestety jestem noga, jeśli chodzi o stemplowanie :( Nie wychodzi mi! :(
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak na początku mówiłam! A kilka zasad zaczęłam przestrzegać w stemplowaniu i już idzie jak burza ;D

      Usuń
  22. uwielbiam stęple do paznokci!:)super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale wspaniałości :) Zazdroszczę najbardziej Semilacków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kokardki są urocze :) Ten wielki stempel niby mnie kusi, ale nadal wmawiam sobie, że jest mi niepotrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ma co ukrywać, taki stempel to nie jest rzecz niezbędna ;D I tak nie będziesz go używać do normalnego stemplowania bo jest za duży ;D Jedynie co można przyznać super do stemplowania na stopach jak ktoś ma duże paznokcie no i do robienia naklejek bo można spokojnie zrobić 4 na raz ;D

      Usuń
  25. Wspaniałe nowości! Ten stempel gigant mnie intryguje, ale na razie uznałam, że w pierwszej kolejności potrzebuję prostokątnego stempelka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...