Sally Hansen Miracle Gel! :)

Oj baaardzo długo za mną chodziły ;)
Na początku trochę zraziła mnie cena (34 zł za buteleczkę)
Gdy nadarzyła się okazja wymiany za dwa z lakierów wzięłam bez zastanowienia ;)
Dodatkowo  dostałam jeden gratis i tak trafiła w moje ręce cała 3!
A top? Top kupiłam na promocji -49% w Rossmanie :)


W ten sposób powstała moja kwiecista łączka ;D

Teraz zobaczmy jak się sprawowały

 W dniu 5 jeden z moich paznokci się zbulwersował!
No i dalsze testowanie odbywało się z jednym skróconym pazurkiem :D
Do dnia 8 nie widać żadnych uszczerbków ;)
Dopiero w dniu 10 pojawiły się pierwsze przetarcia (niestety zdjęcie zaginęło w akcji)

Jak widzicie lakiery na prawdę fajnie się sprawują!
Moim zdaniem jedynym odpychającym faktem jest cena! Fajnie gdyby była niższa ;)
Słyszałam też negatywne opinie na temat schnięcia, ale sama ich nie zaobserwowałam ;)
W końcowej opinii szczerze polecam polować na nie na przecenach ;)

Macie? Lubicie? Polujecie na nie? :)

21 komentarzy:

  1. Te lakiery lubi się lub nienawidzi. Kusiły mnie,ale przeczytałam tak wiele złych recenzji,że wolę nomalną hybrydę :D Bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego tak bardzo chciałam je przetestować! Nie wiem czemu tyle jest negatywnych opinii na ich temat, chyba niektórzy spodziewali się za wiele po nich i dlatego się rozczarowali :) Ja osobiście też wolę zwykłą hybrydę, ale jak ktoś nie lubi albo nie umie sobie zrobić i ma krzywdzić swoje skórki i paznokcie to te lakiery się fajnie sprawdzom :)

      Usuń
  2. boskie są te lakiery <3

    Pozdrawiam i miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  3. ja teraz bardziej inwestuje w hybrydy niż zwykłe lakiery ale te mają sliczne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super trwałość, a kolory piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, ładnie się trzymają. Kusiły mnie przez jakiś czas, może dam im szansę, gdy wrócę do Polski we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. woow jakie trwałe! musze się kiedyś skusić na jakiś kolorek,bo z SH mam tylko dwa ale z innej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam sporo z SH i wszystkie polubiłam ;)

      Usuń
  7. Twoje pazurki z tymi kolorami wyglądają świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten trend z przezroczystymi elementami w manicure nie jest dla mnie. Zawsze staram się kłaść tyle warstw każdej emalii, żeby skrzętnie zasłonić wszystkie prześwity. Co kto lubi.
    ...ale fioletowy kolorek jest całkiem przyjemny, przygarnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie długo nie przemawiał, ale akurat w formie takich kwiatków mi się spodobał ;)

      Usuń
  9. Chcę je wybrać, szczególnie ten środkowy :)

    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytalam różne opinie, ale patrzac na cene wole kupic cos sprawdzonego. Szczegolnie, że sama mam mieszane uczucia co do lakierów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego chciałam wypróbować je i mi się sprawdziły :) A ogólnie o marce Sally Hansen mam bardzo dobre opinie, bardzo lubię ich lakiery ;)

      Usuń
  11. hybryda rządzi :) jestem ich fanką i chyba prędko zdania nie zmienie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdobienie. Lakiery nawet nieźle się sprawdziły, ale jakoś mnie nie kuszą podobnie jak hybryda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne i delikatne mani:). Mam trzy kolorki z tej serii lakierów i też jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam miętę i jeśli nie katuje zbytnio moich dłoni wodą to wytrzymują jakieś 10 dni, czyli bardzo długo moim zdaniem, ale niestety mięta strasznie prześwituje. Trzy warstwy + top to dla mnie za dużo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta mięta jest na 2 warstwy i nie było tragicznego prześwitu, w sumie nie był zauważalny :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...