Syrenka :)

Ombre na hybrydzie w połączeniu z efektem syrenki?
Co o tym sądzicie?
Możecie sobie obejrzeć 2 wersje kolorystyczne :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK



 Użyte lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 (Strong white), jasny 032 (Biscuit), 
różowy 003 (Sweet pink), fiolet 035 (Bright lavender), ciemny fiolet 036 (Pearl violet)


 Użyte lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 (Strong white), błękit 072 (Caribbean sky), 
błękit 044 (Intensive blue), niebieski 019 (Blue lagoon), granatowy 088 (Blue ink)

26 komentarzy:

  1. w obu przypadkach jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne kolory na lato!!
    ♥ ♥ ♥ ♥

    pozdrawiam kochana!
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ta syrenka jest popularna ;-D Mi bardziej podoba się na fiolecie i to na tych jaśniejszych odcieniach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się pierwsza syrenka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio syrenka robi totalną furorę ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Syrenki cieszą się ostatnio dużą popularnością ;) super efekt )

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza syrenka szczególnie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda to bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne. Kolorystycznie i jedne i drugie mi pasują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugie bardziej przypadły mi do gustu :) śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie wersje idealne <3 efekt syrenki rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugie bardziej mi się podobają, takie syrenki sama chętnie bym sobie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie świetne! Bardzo ciekawy efekt! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowneeeeeeeeeeeeeee :):))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie jeszcze nie opanowala syrenka :)
    Drugie zdobienie ciekawsze kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne te syrenki ;) sama od niedawna bawię się semilacami ;) i to głównie dzięki obserwacji Twojego bloga. Kolory lakierów też wybierałam podglądając Twoje posty. Staram się też na bieżąco komentować, niestety nie miałam jeszcze czasu założyć tutaj konta. Mam pytanie: efekt syrenki który używasz jest z indigo czy może z allepaznokcie? Dostałam gratis do semilaków ale to zwykły brokat... a chciałabym spróbować z prawdziwą syrenką :) z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam, AJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło czytać takie komentarze ;-) Efekt syrenki mam z Indigo, z racji tego że kupiłam kilka od razu to na razie jeszcze nie próbowałam innych, ale trzeba uważać bo sporo firm właśnie zwykły brokat tak nazywa a to ogromna różnica jest ;-) jeżeli chcesz coś pewnego weź ten z Indigo, tym bardziej ze ceny są wszędzie podobne ;-)

      Usuń
  18. Rozumiem i bardzo dziękuję za odpowiedź :) a kupiłaś go stacjonarnie czy gdzieś zamawiasz? W mojej okolicy niestety nie ma sklepu z produktami indigo... na allegro też pustka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam stacjonarnie bo w Poznaniu jest sklep Indigo :) Ale wydaje mi się, że w internecie na stronie Indigo można normalnie zamówić :)

      Usuń
  19. Efekt syrenki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...