Gradienty ;)

Czas najwyższy na kolejną dawkę gradientów ;D
Będzie coś mega szalonego neonowego, coś delikatnego i coś kolorowego ;D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK


Użyte lakiery hybrydowe: fioletowy Semilac 036 (Pearl violet), róż Semilac 008 (Intensive pink), koralowy róż Allepaznokcie Neon pink, żółty Semilac 040 (Canary green), 
zielony 122 (Kiss the prince!), niebieski 044 (Intense blue)

Użyte lakiery hybrydowe: jasny Semilac 032 (Biscuit), 
błękitny 044 (Intense blue), turkusowy 020 (Green glass)

Użyte lakiery hybrydowe Semilac: żółty 023 (Banana), błękitny 044 (Intense blue), 
fioletowy 035 (Bright lavender), róż 003 (Sweet pink)

28 komentarzy:

  1. Za ombre na hybrydach zabieram się od miesięcy :D próbowałam już na wzorniku robić i łatwizna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Wystarczy chcieć ;) A jak się dobrze kolory dobierze to już wgl idzie z górki ;D

      Usuń
  2. wszystkie jak zawsze bardzo ładne :) ale ostatnie mega :) takie urocze i pięknie pastelowe :) uwielbiam. AJ

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie piękne ale jedyneczka najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są bardzo ładne, najbardziej podoba mi się ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gradienty są super! Jak Ty to robisz, że takie ładne przejścia Ci wychodzą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wychodzą ładnie? :-D Staram się jak mogę, a robie klasycznie pędzelkiem cieniuje na jeden raz ;-)

      Usuń
  6. Cudowne paznokcie. Wszystkie pieknie wyglądają. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie we wszystkie linki. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/lista-zyczen-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory, piękne wykonanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. p[iekne kolory!!!
    Pozdrawiam serdecznie:*


    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. No i znowu - wszystko mi się podoba, nie umiem wybrać jednego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne są! Zawsze się zachwycam na Twoimi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalone te pazurki, ale jakże efektowne! Jak pracuje Ci się na semilacu? Sama planuję się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja jestem bardzo zadowolona z Semilaca, nie sprawia mi trudności, zdecydowanie mogę polecić :)

      Usuń
  12. To chyba faktycznie się na niego zdecyduję! A z Twoich paznokci będę czerpać inspirację! :)

    Pozdrawiam,
    Ela z www.missellie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś chciała możesz sobie zajrzeć do przedostatniego post, tam jest przegląd kolorków wszystkich :)
      A tam również przekierowanie do postów z porównaniem hybryd, możesz zobaczyć jak wypada Semilac na tle innych marek ;)

      Usuń
  13. Jak robi się takie idealne przejście pomiędzy kolorami hybrydowymi lakierami ? ;-) Jestem pod ogromnym wrażeniem. Próbowałam kiedyś, ale hybrydą za nic nie chciało mi wyjść! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to po prostu kładę dwa kolory pół na pół na paznokciu i trochę czystym pędzelkiem mieszam środek! ;D I to wszystko, na to top ;) Nawet robię tylko jednokrotnie, bo czasem widziałam, że ktoś dokładał itp .;D

      Usuń
  14. Superaśne wszystkie! Za następnym malowaniem chyba się skuszę na jakiś gradiencik :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. You look adorable.Want to buy the same type,follow you.

    http://www.2015chanelshops.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że takie cuda da się zrobić na paznokciach :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzecie propozycja najlepsza! Uwielbiam semilaczki, chociaż jeszcze nie miałam prób z gradientem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pastelowa yęcza jest wspaniała! Chciałabym takie pazury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie fajne, ale drugie chyba najładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...