Moje hybrydy :)

Zostałam zakopana w wiadomościach i komentarzach: ,,Pokaż swoją kolekcję hybryd"
W zeszłym tygodniu wzięłam się za porządki w kuferku ;)
Był to idealny moment na obfocenie całości ;)
Ostrzegam, że to dość długi post i zapraszam :)

FACEBOOK: KLIK
INSTAGRAM: KLIK


Fiolety- ulubieńcy mojej mamy :) 
Mnie zdecydowanie urzekł ten najjaśniejszy- mega delikatna lawenda ;)

Jasne i ,,brudne" róże :)
To dla osób, które nie lubią się rzucać w oczy  ;)

Róże- jedne z najpopularniejszych kolorów na paznokcie ;)

Nude i beże- ostatnio na topie!
Dla mnie idealne pod zdobienia ;)

Brzoskwinie i brąz ;)

 Koralowe i pomarańcz- zdecydowanie neonowe ;)

 Bordo i czerwień- klasyka ;)

Żółte i zielone- niezastąpione wiosną i latem  ;)

 Mięta i błękit- moje ulubione! <3

 Niebieskie i granaty- idealne do jeasnów ;)

Szarości i czerń- niezbędne ;)

Biel i srebrno- doskonałe dodatki ;)

I na koniec jeszcze 5 od Eclair :) Przyszły dwa dni po robieniu tych zdjęć więc są osobno :)
Granat idealny, czerwień z drobinkami i nietypowy róż :)

Wszystkie razem ;)

64 komentarze:

  1. sporo tego , ale coś o tym wiem ze ciagle chce się więcej :) o istnieniu 122 nawet nie slyszalam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Zawsze jest jakiś którego jeszcze brakuje :) 122 to super zieleń, z tej najnowszej kolekcji :)

      Usuń
  2. Najlepsze z semilaca jeśli ich tyle masz :-)
    Mega kolekcja :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilaca bardzo lubię:) Ale Eclair i SPN też ;)

      Pisałam kiedyś post porównawczy: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2015/06/porownanie-hybryd.html

      Usuń
  3. Jak dużo i jakie piękne kolory <3 Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ piękne dzieciaczki <3 ja mam swoich blisko 30,lecz z Silcare :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to właśnie zawsze się śmieje, że moja gromadka dzieci ;D
      A z jakiej serii masz z Silcare? Bo ja mam jeden z Rock it i strasznie mi zgluciał ;(

      Usuń
  5. Cudowna kolekcja! ;) Idę poczytać post porównawczy, pewnie się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybór jak w drogerii ;-) Wiele z tych kolorów podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowy zawrót głowy. Pięknie:) Taka kolekcja to tylko u profesjonalistki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany, tyle kolorków mi się spodobało! zazdro!

    OdpowiedzUsuń
  9. Semilaków nigdy dość! Moja kolekcja z miesiąca na miesiąc także sie powiększa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo tego :D, kilka kolorów mi się bardzo spodobało, ale jeszcze nie miałam hybryd na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Pokaźna kolekcja! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Cię za takie posty :) i dziękuję! są bardzo pomocne. AJ

    OdpowiedzUsuń
  13. O rety! Ale masz już ich dużo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczególnie w padły mi w oko trzy neonowe kolorki, takie nosiłabym pewnie najczęściej.
    Pokaźna kolekcja! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem neony i jeszcze pastele szły najczęściej w ruch :-D

      Usuń
  15. WOW! Sporo tego *o*
    Ten lawendowy fiolet jest mega, mega, mega! *o* Chcę go!!
    Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się obawiałam go, a na prawdę wychodzi mega na pazurach ;-) i o dziwo najfajniej komponuje się z tym niebieskim jeansowym z numerem 013 :-D

      Usuń
  16. Niezła kolekcja. Chętnie poznałabym te inne niż selilaki, bo widzę że też masz parę takich perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jej ile kolorów :P
    ten post na pewno się przyda osobom, które szukają nowego koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wow sporo tego ja tyle nie mam od początku mojej kariery, nawet razem z zelami kolorowymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz co, ja nawet nie wiem kiedy się to uzbieralo :-D

      Usuń
  19. super kolekcja, fajny post jak bede chciała jakiś kolor to kuknę żeby cos fajnego wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna sobie podejrzeć jak wychodzą kolorki na żywo ;-)

      Usuń
  20. Jejku, oczy wyszły mi na wierzch. Mam sporo hybryd jednak do Twojej kolekcji jeszcze mi sporo brakuje, wspaniałe! pięknie je zaprezentowałaś, to ułatwi mi zamawianie kolejnych kolorów lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam sobie semilac hard i szablony, masz jakieś rady jak przedłużać paznokcie aby to jakoś wyglądało? Za dwa tygodnie wezmę się za swoje paznokcie gdy będę zmieniała hybrydę.

      Usuń
    2. Chciałam właśnie ułatwić wam podgląd na to jak wyglądają kolorki na żywo, a tu jeszcze jakieś szkody, teraz musze pozbierać Twoje oczy z orbity :-( :-P

      Usuń
    3. Przede wszystkim dobrze podłożyć szablon, żeby przylegal idealnie do paznokcia ;-) dokładać cienkie warstwy przy każdej sprawdzając żeby nie miał żadnych zgrubien ;-) później ładnie wyrównać polerka ;-) myślę że to kwestia zrobienia z dwa trzy razy i idzie lepiej ;-)

      Usuń
    4. dzięki , będę ćwiczyć :)

      Usuń
  21. Wow, kolekcja robi wrazenie. Najbardziej podoba mi sie jasny lawendowy

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż mi szczena opadła jak zobaczyłam tą kolekcję. Mi osobiście bardzo podoba się Mardi Gras z Semilaca, a chyba go nie masz. Sprawdź sobie. ;)
    Obserwuję i liczę na więcej takich zaskakujących postów. :D Będzie mi miło jak do mnie wpadniesz. :)
    http://syll-kosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Marid Grass znam, ale faktycznie nie mam ;-) z tym kolorem jest u mnie tak jak z pink doll, wiem ze wszyscy się nim zachwycają i ze jest mega fajny, ale zawsze coś staje mi na przeszkodzie żeby go zamówić :-D pink doll kupiłam dopiero w maju tego roku, a już mam drugi :-D

      Usuń
  23. piękna kolekcja, te nudziaki są cudowne, chyba nigdy mi sie nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o jaaaa <3 chyba jestem w raju <3

    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  25. Prosze doradzcie mi: chce kolorek do frencha ale nie moge sie zdecydowac 002 jest zbyt rozowy a 050 nawet ok... Ale jaka jest roznica miedzy 051 a 050 ? Oczywiscie nie mam mozliwosci zeby zobaczyc na zywo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 050 nie miałam, ale z tego co kojarze nie mam on w sobie wcale różu ;) A 051 delikatnie ma, moim zdaniem jest to idealny kolor do frencha, ja już mam 4 czy 5 buteleczkę jego :)

      Usuń
    2. Dziekuje. Postawie na 051 :) ja jeszcze nie mam zadnego lakieru, ale juz sie zakochalam w hybrydach !

      Usuń
    3. 051 jest na prawdę fajny ;-) bez wątpienia hybrydy uzależniają :-D

      Usuń
  26. Ale kolekcja.Moja jest nieco skromniejsza

    OdpowiedzUsuń
  27. wow!!! ale kolekcja! Ja do tej pory pracuję tylko z Semilac(nie licząc lakierów firmy "krzak" które były do bani). A mozesz mi powiedzieć, które lakiery są wg Ciebie najlepsze, które polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firmy krzak nie próbowałam, ale często kupuje różne hybrydy do testów ;-)
      Wszystko opisałam w poście porównanie hybryd do którego link jest nawet w tym poście ;-)

      Usuń
  28. wspaniałą kolekcja, ogólnie robisz piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdzie kupujesz lakiery z Semilaca ? Jaki masz kuferek ? Bo wlasnie tez cos szukam :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilaca zazwyczaj kupuje stacjonarnie w Poznaniu,ale zamawialam tez ze stron kosmetyki24-sklep, pazurki.com czy Semilac ;-)
      Kufer mam duuuzy, zdjęcie w poście tutaj
      http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2014/02/nowosci.html?m=1
      Zazwyczaj używam dwóch górnych części dół biorę gdy mam więcej do zabrania ;-)

      Usuń
    2. A można wiedzieć gdzie w Poznaniu można kupić stacjonarne?

      Usuń
    3. Semilaca? Np. Na Jugoslowianska 43 lub na placu Cyryla ratajskiego ;-)

      Usuń
  30. Cudowna kolekacja! :) ja właśnie zamówiłam sobie zestaw semilac (z allegro, bo na stronie póki co nie ma) i z niecierpliwością czekam, aż będę sobie mogła sama robić piękne pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna kolekcja. Czy mogłabyś opisac czerwienie Legendy red i Poppy red? Wpadaja w pomarancz czy roz? Sa takie szkliste czy bardziej kryjace. Zdjecia nie zawsze oddaja prawdziwa barwe. Mozesz je porównać do jakichś lakierow czy hybryd ci znanych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poppy red słabiej kryje, jest bardziej szklisty, Legendarny red kryje juz po 1 warstwie ;-) kolor mają takiej typowej czerwieni, na pewno nie ma tam różowych tonów ;-)

      Usuń
  32. Fajna kolekcja. Czy mogłabyś opisac czerwienie Legendy red i Poppy red? Wpadaja w pomarancz czy roz? Sa takie szkliste czy bardziej kryjace. Zdjecia nie zawsze oddaja prawdziwa barwe. Mozesz je porównać do jakichś lakierow czy hybryd ci znanych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poppy red jest bardziej pomarańczowy i mniej kryjący niż Legendary red, ten kryje juz po pierwszej wersji i jest podobny do SPN My love ;-)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...