No to łąka! :D

Moda na ,,negative space" próbowała przebić się wśród lakieromaniaczek!
Jednak sporo osób nie przyjęło prześwitującej płytki :)
Ja sama nie do końca byłam przekonana ;)
Jednak wersja z kwiatkami trochę mnie przełamała ;)

Dziewczyny mega sobie chwalił to, że wcale nie widać odrostu! :D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK


 Użyte lakiery hybrydowe Semilac: różowy 008 (Intensive pink), 
koral 033 (Pinko doll), żółty 023 (Banana)

  Użyte lakiery hybrydowe Semilac: koral 033 (Pinko doll), 
żółty 023 (Banana), błękit 044 (Intense blue)

Użyte lakiery hybrydowe Semilac: błękit 0773 (Carribean see), 
żółty 023 (Banana), fiolet 035 (Bright lavender)

26 komentarzy:

  1. Mi się baaardzo podoba! :-)
    Genialnie to wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam negative space (u kogoś) <3 moja płytka źle wygląda łyso, ale te kwiatuszki to super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, ten niebieski kolorek piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie świetnie wyglądają te zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne wykonanie, ale ja się nie przekonam chyba do wzorków na przezroczystym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne, wakacyjne paznokcie!!
    Ogromne buziaki!
    I pozdrowienia!

    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. W takiej kwiatkowej wersji negative space wyglada chyba najpiękniej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! W sam raz na ostatnie, letnie podrygi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, tak te kwiatuszki są piękną ozdobą i świetnie wyglądają na prześwitującej płytce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam bardzo lubię negative nails, choć chyba tylko raz go miałam na paznokciach, a kwiatuszki Twoje pięknie sie prezentują w tym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdobienia ładne, ale ta moda średnio mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Na taki pomysł nie wypadłam, bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wersja z kwiatkami przełamie każdego! :D Cudownie radosne zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. przeurocze te kwiatuszki - muszę sobie zrobić takie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne.

    Co do tej metody to wg mnie wszystko zależy od wzoru, bo mnie też nie każdy wzór w tej technice się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza łączka, miałam kiedyś kosmetyczkę w taki wzorek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...