Szaro ;)

Pogoda szaleje: lato, jesień, wiosna- i to wszystko w 1 tygodniu ;D
Więc na blogu też będzie: kolorowo-szaro, ciemno-jasno ;D
Dzisiaj przyszła kolej na szary!
Ten kolor ma coś w sobie! Dzisiaj zobaczycie, że wcale nie jest nudny :)


 W TOWARZYSTWIE Z BIELĄ:

Wykorzystane: biały Semilac 001 Strong white, szary Semilac 16 Grunge, cyrkonie SV


Z DODATKIEM SREBRA I W MACIE:
Wykorzystane: szary Semilac 105 Stylish gary, srebrny Semilac 140 Diamond ring

JASNO-CIEME Z WZOREM:
 Wykorzystane: jasny szary Semilac 105 Stylish gray, 
ciemny szary Semilac 016 Grunge, folia transferowa srebrna

23 komentarze:

  1. piękne, mam Stylish gray, i to jeden z moich ulubionych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy i ostatni mani są cudowne. Najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jedynka jak dla mnie rewalacja, niby prosta, a tak świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy bym nie powiedziała, że pierwszy kolor jest szary :) Lubię ten kolor na paznokciach, Twoje propozycje super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piękne, ale dla mnie najlepsze drugie pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne , różne odcienie szarości ;) Wszystkie prezentują się świetnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenia. U mnie z Semilac'a nie może zabraknąć Harda - to podstawa na niespodziewane wypadki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi 😂 racja! U mnie właśnie dziś kciuk postanowił uderzając w półkę w miejscu zdecydowanie do tego nie przeznaczonym :-D ale hard uratował sytuacje :-D

      Usuń
  8. Ładne kolorki . Chyba muszę sobie sprawić biały lakier bo nie posiadam ;> . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi jakoś szary średnio się widzi, ale też bym nie powiedziała, że na pierwszym zdjęciu jest szary kolor :P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie pazurki fajne ;) U mnie akurat też szarość gości ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie najfajniejsze - bo się błyszczy, hihi :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Szaraczki lubię, ale tylko ze zdobieniem ;) ja nie przepadam za takimi kolorami, ale z dodatkiem jaśniejszych , bardziej wesołych barw nawet szarak ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne, te pierwsze najbardziej mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. FANKAlakierowniczki25 września 2015 22:19

    Jestem Pani wielka fanka , uwielbiam pomysły pani i paznokcie <3 a mam propozycje dla pani , duzi ludzi zastanawia się jaki kształt paznokci odpowiada danemu paznokciu .. Np krótkie do jakich , długie do jakich :-D no i kwadraty, szpice , okrągłe itp do jakich.. Co ty na to, na taki pomysł ? ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo miło mi czytać takie słowa ;) Myślę, że post w tematyce kształtów to fajny pomysł, na pewno się tym zajmę ;) Chociaż będzie mi potrzebne na to trochę czasu, tym bardziej że wakacje właśnie mi się kończą ;) Zrobię co w mojej mocy, żeby fajnie to zrobić ;)

      Usuń
  15. Granat i biały wyszedł bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nudny zdecydowanie nie jest, ale jest jesienny :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...