3 razy kokarda ;)

Dzisiaj trzy zupełnie inne odsłony kokardek :)
Zobaczymy która wpadnie wam w oko najbardziej :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

 Numer jeden to mój ulubieniec!
Kokardka 3D pochodząca z BornPrettyStore.com
Korzystając z kodu DXG10 zyskujecie tam 10% zniżki ;) 


Moja nastawienie było na początku sceptyczne- za duże!

Ale nie byłabym sobą gdyby nie spróbowała!
Aktualnie mam je na sobie 6 dzień i nie zapowiada się szybka zmiana ;)
Jestem bardzo mile zaskoczona!
Kokardki zamocowałam na klej i objechałam dookoła topem hybrydowym ;) 

 2 i 3 zdjęcie w świetle sztucznym ;)

Druga propozycja nadal z połyskiem, ale już nieco bardziej płaskim :D 
Tutaj kokardka powstała z cyrkonii i srebrnych heksów :)

Ostatnie mani już bez tylu błyskotek- malowana kokarda ;)

24 komentarze:

  1. świetne :) na jakim kleju przyklejasz? szukam czegoś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowne te kokardki pierwsze! :) takie dziewczęce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszym i trzecim zdobieniu się zakochałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdobienia ! A od ostatniego nie umiem oderwać wzroku ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokardki z pierwszego mani bardzo mi się podobają, lecz zastanawiam się czy one nie przeszkadzają podczas codziennych czynności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że będą haczyc, ale wcale mi nie przeszkadzają ;-) następnego dnia już się przyzwyczaiłam i jest spoko ;-)

      Usuń
  6. Pierwsze najbardziej mi się spodobały <3

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza opcja super ;) taka delikatna ale te kryształki cudownie błyszczą. jeszcze trzecia mi się też podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie mi się najbardziej podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie te kokardki to już za dużo, ale ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie super , ale moim faworytem jest również pierwsza propozycja ;) Wszystko pięknie się ze sobą komponuje . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze i trzecie będą mi się śniły w nocy <3 taaakie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze wygrywają moim zdaniem, są piękne :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  13. Chociaż nie lubię sama nosić takich dużych ozdóbek, nie mogę się napatrzeć na pierwsze zdobienie! Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie nie druga. Chyba ostatnia jest najbardziej subtelna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądają te kokardki. Ale ta pierwsza to u mnie zajmuje pierwsze miejsce. Pięknie wygląda, delikatnie błyszczy. Nie sposób oderwać od niej oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie siedzę i ciągle macham przed oczami tymi kokardkami :-D

      Usuń
  16. Pierwsza kokardka ładna tylko szkoda, że w złotej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wiem :-( sama nie wiem dlaczego, wydawało mi się ze wybrałam w srebrnej ale może pomyliłam symbole ;-) ale i tak nie jest źle ;-)

      Usuń
  17. pierwszą kokardką jestem zachwycona!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie księżniczkowe :) piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...