Blur effect ;)

Jak tylko zobaczyłam tą metodę wiedziałam, że to coś dla mnie!
Delikatne, a jednak zwracające uwagę:)
A więc zaczynamy co i jak!

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Zobaczcie o czym dziś mowa:

Jak wykonać blur effect? :)
Zaczynamy od pomalowania paznokci bazą ;)
Kolejny etap to wykonanie ,,smug" przy użyciu farbek akrylowych i wody
I ostatni etap zdobienie, tutaj idealny jest rapidograf :)

 Użyte: bordowy Semilac 071 (Deep red), biały 001 (Strong white), 
czarna i czerwona farbka akrylowa

Użyte: szary Semilac 016 (Grunge), biały Semilac 001 (Strong white), 
niebieska, zielona i żółta farbka akrylowa

51 komentarzy:

  1. Też ostatnio polubiłam tę metodę :) Ja jednak najpierw maluję rapidografem, a później nakładam farbki :) Tusz ani drgnie, więc bez problemu można tak robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A patrz, nawet nie wpadłam żeby zrobić odwrotnie :-D musze spróbować ;-)

      Usuń
  2. Ja to bym nie potrafiła sobie takich zrobić ;P Ciekawa ta metoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne są te zdobienia, ja nie mam talentu plastycznego

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) na pokazie semilac Pani instruktor robiła coś takiego hybryda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam na pokazie w Poznaniu i nie było nic.podobnego ;-)

      Usuń
  5. Ta metoda daje piękne efekty, nawet samo tło. Z rapidografem nie dałabym rady wyrysować nic lewą ręką na prawej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana jestem pewna że spokojnie dalabys rade! To na prawdę nie jest trudne a Ty przecież sobie świetnie radzisz ;-)

      Usuń
  6. Rapidografem można zrobić prawdziwe cuda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Świetnie wyglądają takie zdobienia ;-) Muszę pomyśleć nad czymś podobnym - koniecznie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te drugie mnie zachwyciły <3

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo proszę :* Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ten łapacz snów <3 wygląda to po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  10. robiłam takie ostatnio, ale czarne detale malowałam cienkim pędzelkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chwyciłam rapidograf i tak już zostało ;D

      Usuń
  11. Piękne zdobienia! Najbardziej urzekł mnie ten trzeci od lewej ze wzornika :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te zielono-niebieskie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę koniecznie wypróbować! Podoba mi się ten efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja blur effect robię plakatowymi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można i tak! Ja miałam akurat kilka farbek akrylowych od kiedyś więc je wykorzystałam ;D

      Usuń
  15. Te drugie są prześliczne. :) Chciałabym umieć takie robić. Pewnie dużo się naćwiczyłaś zanim weszłaś w taką wprawę.
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię pazurki już długi czas, więc trochę mi się ręka wyćwiczyła ;) Ale z rapidografem to wcale nie taka trudna sprawa! :) Warto próbować ;)

      Usuń
  16. Ciekawy pomysł na zdobienie ;) ja czekam na wygrany stylograf, ale nie wiem czy będzie się nadawał do lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie się nada ;-) zdobienie na wzorniku są wykonane na normalnym lakierze ;-)

      Usuń
  17. Wyglądają pięknie. Ciekawa metodą:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam jeszcze takiego sposobu, a pazurki wyglądają super (szczególnie łapacz snów) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się efekty jaki daje ta metoda.. Chyba muszę się sama pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Drugie zdobienie wygląda super.
    Kurcze ostatnio przywiozłam rapidografy ale nie pamiętam gdzie w tym szale je położyłam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa metoda ale osobiści wolę mega nasycone i na pigmentowane kolorki :)
    http://madeleinye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Drugie bardziej mi się podobają, sama chciałabym mieć takie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie sie to prezentuje :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  24. Ahh kusisz, kolejne produkty na mojej liście to farbki i rapidograf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana farbki to nie konieczność! Można podobny efekt osiągnąć lakierem czy hybrydą, a najłatwiej zwykłymi plakatówkami ;D Za to rapidograf to nie duży wydatek, do 20 zł, a jest niezastąpiony! Polecam :)

      Usuń
  25. Mi kosmetyczka ostatnio robiła Blur effekt hybryda. Od początku do końca. Tak ładnie to rozmazywala pędzelkiem ze efekt boski. A jednak się da hybryda pani Magdo. Może to zależy od doświadczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie pisze, że się nie da? Oczywiście, że się da ;) Ja robiłam farbkami, bo po prostu je mam ;)

      Usuń
  26. Małe dzieła sztuki :) Pięknie to wygląda :) Ja nawet na kartce bym tak nie potrafiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja na kartce też bym nie potrafiła nic zmalować ;D Kartka jest za mnie za duża ;D

      Usuń
  27. Czy macie na myśli jakieś specjalne do paznokci farbki? Chciałabym zrobić, ale mam tylko lakiery hybrydowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę każdym akrylowymi czy akwarelowymi ;-) jednak moje ulubione to polycolor ;-)

      Usuń
  28. Jak polozysz te farbki to ile czekasz aż wyschna i dopiero malujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu, aż widzę że są suche ;) Tak jak normalne farbki, matowieją gdy wyschną :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...