Holo efekt :)

W ostatnim poście z nowościami KLIK pojawił się mały słoiczek :) 

W komentarzach sporo z was zaciekawił holo efekt :)
Powiem tak: na pazurkach wygląda fenomenalnie!
Jednak żadne zdjęcia (a nawet filmiki!) nie chcą tego oddać :(

Mimo wszystko postanowiłam zrobić post z filmikami :)
W HD możecie zobaczyć odrobinę błysku :)

 Użyty granat Semilac 088 Blue Ink


Użyta biel Semilac 001 Strong white i fiolet SPN619 My dream


Użyty błękit Semilac 044 Intense blue

Dodatkowo jeżeli kogoś zainteresował holo efekt zapraszam do konkretnego 
filmiku na instagramie możecie tam go zobaczyć w słońcu: KLIK

26 komentarzy:

  1. O!! Świetny ten holo! :) Genialnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt :-) muszę kiedyś pomyśleć na zakupem tego cuda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo, ostatnio zamawiałam na indigo ,mam już efekt syrenki

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się :3 muszę go mieć! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt mega. Uwielbiam holograficzne lakiery i wszystko co takie jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne <3 Ja wczoraj pierwszy raz użyłam efektu syrenki na serdecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się pięknie mieni *.* Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie, cudnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie się mieni - cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam efekt holo na pazurkach, wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie, ładnie! Na jakość zdjęć czy filmów trudno jednak narzekać - z nimi tak już jest; zawsze wszystko sto razy lepiej prezentuje się na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No racja, ale próbuje w jakiś sposób poprawić jakość ;-)

      Usuń
  12. Mam go, jest zjawiskowy. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Na filmikach widzę że pieknie się mieni, a skoro mówisz że w rzeczywistości o wiele lepiej wygląda to pewnie się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pięknie się mieni ;) super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie nawet na zdjęciach w połączeniu z tym granatem wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. mega mi się podoba ta holo syrenka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry holoś nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super to wygląda, zwłaszcza z połączeniu z bielą - efekt jest bardziej widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jedyne co by mi przeszkadzało to to, że pewnie są delikatnie chropowate po tej mgiełce. Ale wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee ;-) pazurki są zupełnie gładkie, bo na to przychodzi 1 warstwa topu hybrydowego ;-)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...