Holo effekty :)

Jakiś czas temu trafiły w moje ręce przeróżne pyłki ;)
Zaczęło mnie zastanawiać jak pyłki za 2 zł wypadną przy efekcie holo i syrenki za 7 zł! 
(a w słoiczku ciągle pyłków co raz mniej wsypują ;()

Skusiłam się na 6 słoiczków

i dwa słoiczki oryginalnych pyłków



Zobaczcie jak spisują się pyłki w akcji :)
Na początek porównanie wszystkich razem na białej i czarnej bazie ;) 
Dodałam jeszcze mój złoty i miedziany pyłek ;)

Tutaj zbliżenie na holo oryginalne

Coś więcej o pyłkach:
 Oryginalny pyłek zmienia kolory bazowe i ma zbyt niebieskawy odcień! POST Z NIM
Najbardziej efekt holo widoczny jest przy 88 grubsze drobinki- jednak mnie on urzekł najbardziej
Najdrobniejszy i jednocześnie najfajniejszy holo to dla mnie 147 :)

93 to typowo niebieskie drobinki bez efektu holo
Oryginalna syrenka jest zdecydowanie najdrobniejsza z wszystkich pyłków!
Jej podróbka czyli 107 jest nieco grubsza, ale efekt jest podobny ;)
I na koniec 90 który wcale nie zmienia bazowego kolorku za to daje taki fioletowawy błysk

 I na koniec ciemne holo na czarnym podkładzie ;)

 Kolejne to grubszy holo na ciemnym fiolecie ;)
 

I ostatnie grubsze holo na ciemnej szarości ;) 

25 komentarzy:

  1. Ja mam oryginalny holo i syrenkę i jakieś podróbki syrenki, ale zaciekawiłaś mnie tymi innymi pyłkami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych pyłków jest na prawdę mnóstwo! I wcale nie trzeba wydawać na nie dużych pieniędzy ;-) wystarczy rozejrzeć się w małych sklepikach ;-)

      Usuń
  2. cudowne pyłki i paznokcie, ja mam na razie tylko syrenkowy

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie to wygląda w postaci dodatku na jednym pazurku ;)
    ja sobie zamówiłam kiedyś w dobrej radzie kilka pyłków, m. in. podróbki syrenki oraz złoty holo i srebrny holo - tymi holo jestem zachwycona :) a kosztowały mnie chyba po 2 zł za słoiczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;-) na prawdę Wystarczy patrzeć żeby były drobne i efekty genialne :-)

      Usuń
  4. Mam cały ogrom różnych pyłków, brokatów i holo drobinek - tylko że przy zwykłym lakierze ciężko je wykorzystać, a z kolei jeszcze nie noszę samych hybryd ;-) Dobrze, że takie rzeczy się nie psują - w końcu kiedyś może je zużyję ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to się nigdy nie zepsuje :-D ja brokatow zawsze mialam pełno, a różnych ozdób jeszcze więcej :-D ale do zwykłych tez wykorzystuje je ;-)

      Usuń
  5. Cudowne:) Kupowałaś je stacjonarnie czy przez internet?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam trzy różne pyłki< ale żadne mani z nimi nie pojawiło się na blogu< bo chociaż ładnie wyglądają na paznokciach to zdjęcia z nimi zawsze wychodzą mi do du... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też nad tym ubolewam :-( na żywo są o wiele piękniejsze a na zdjęciach nic nie widać :-(

      Usuń
  7. Te zielone najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. super te pyłki, ciemne holo najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. heeej :) ukończyłaś jakieś kursy/szkolenia/szkoły ? :D bo tak ładnie malujesz, ja dopiero zaczynam i się zastanawiam czy na początek jest to potrzebne. w sumie samo malowanie wychodzi mi całkiem dobrze, gorzej ze zdobieniami itd :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;-) nie, wszystkiego uczę się sama głównie przez próby i ćwiczenie na wzornikach ;-) teraz planuje kilka szkoleń żeby mieć jakieś papierki ;-) zdobiebia to głównie praca, dużo ćwiczeń ;-) szkolenie czy kurs tylko nakieruje Cie czy wykryje błędy ;-)

      Usuń
  10. Nie mam żadnych pyłków i mam dziwne przeczucie że nie poradziłabym sobie z tym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana spokojnie dalabys rade;-) z pylkami wiąże się tylko spory bałagan :-D

      Usuń
  11. uwielbiam takie świecidełka na paznokciach! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dostałam jakieś takie 2 pyłki w gratisie do zamówienia, ale podchodzę do nich jak pies do jeża - trochę się ich obawiam, chociaż nie przeczę że u Ciebie wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę bałaganu jest z pylkami, ale jeżeli ktoś lubi jak się błyszczy to są idealne <3

      Usuń
  13. Holo już zakupiłam, następny pewnie będzie szmaragdowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...