Jak używać naklejek wodnych? ;)

Od dłuższego czasu stempelki i naklejki wodne to moje ulubione szybkie zdobienia ;)
Dziś trochę o tych drugich ;)

Na tapetę wzięłam motylki z LadyQueen w cenie $1,44 KLIK

Zaczynamy od przygotowania produktów:

Następnie pokrywamy paznokcie lakierem i czekamy, aż idealnie wyschną ;)

W międzyczasie wycinamy wybrane wzory:

I umieszczamy je w naczynku z wodą:

Naklejki nakładałam na dwa sposoby
1. Wrzuciłam naklejkę do wody i po wyjęciu zsunęłam biały kartonik, 
a następnie pęsetą zdjęłam naklejkę z bezbarwnej folijki nawierzchniej i naniosłam na paznokieć.
2. Tutaj na początku zdjęłam bezbarwną folijkę, wrzuciłam do wody, 
a po wyjęciu zsunęłam palcem naklejkę i naniosłam na paznokieć
Dla mnie 2 wersja jest szybsza i wygodniejsza ;)
 Zobaczcie wszystkie te etapy na filmiku: (pamiętajcie o HD)

21 komentarzy:

  1. Jak wiosennie z tymi motylkami wyglądają paznokcie ;) mogłaby już być wiosna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosnę też już bym chciała! To chociaż na pazurkach mam dobrą pogodę, bo za oknem marnie ;D

      Usuń
  2. Super post. Idealny dla początkujących takich jak ja 😜 pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie trochę "za niebiesko" ;-) Na paznokciach z motylkami dałabym biały lakier jako tło zdobienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100% racji! Ale nie chciałam białego, bo Zawsze robie dwa białe i na nich wzór, chciałam coś innego i wymyśliłam sobie rozbielony błękit ale mimo białej bazy wyszedł za niebieski :-( no i juz później nie bawiłam się w zmywanie i zmieniania ;-)

      Usuń
  4. o widzę, że ktoś ma taki kubek z biedry jak ja ;p mani mi się podoba bo niebieskości <3 - a za motylkami nie przepadam ;p też wolę drugą metodę kładzenia naklejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten kubek :D Pazurki bardzo ładne, chociaż motyli już dawno nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful look and color combo ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie! Pewnie twoje :D
    Madziu a jeśli chodzi o hybrydę, to naklejkę nakładamy na lepka nawierzchnie czy na przemyta clinerem ? No i ogólnie napiszesz mi w skrócie przebieg ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak moje, dziękuję ;-) ja zazwyczaj kładę na przemyta warstwę hybrydy a dalej tak jak w filmiku ;-)

      Usuń
    2. Rozumiem, dziękuję :D

      Usuń
  8. Powiało wiosną :-)
    Masz sluczne pazurki i motylek mij ulubiony motyw :-)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zaszalalam, ale mam dość wiatru śniegu i wgl :-D

      Usuń
  9. Uwielbiam naklejki wodne za ich prostotę i piekno jednocześnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te naklejki, a w zdobieniu wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jak to "zdjęłam bezbarwną folijkę, wrzuciłam do domu" ?? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz widać kto czyta posty! Oczywiście wrzuciłam do wody, nie wiem skąd mi się wziął ten dom! :D

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...