Porcelain ;)

Dzisiaj jedna z nowości, która bardzo was zaciekawiła :)
Żel do zdobień od Indigo!
Zobaczcie co można wyczarować tym cudeńkiem!
Wszystkie zdobienia są wypukłe: pikowania, sweterkowe zdobienia itp.

Żel ma bardzo gęstą konsystencję co pozwala na cienkie i wypukłe linie :)
Na jakość zdjęć przymykajcie oko! ;D
 Użyte hybrydy Semilac: niebieski 019 (Blue Lagoon) i błękitny 044 (Intense blue)

Użyte lakiery hybrydowe Semilac 033 Pink doll i 001 Strong white

Użyty lakier hybrydowy Neo Nail 3755-1

35 komentarzy:

  1. Fajne bardzo lubię zdobienia 3D ;-) i sama akurat tez mam w takim stylu

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie to wygląda <3 A czym się różni ten żel od tego Sugar Effect? Ja wczoraj sobie zamówiłam Paint Gel biały z Mistero Milano i teraz nie wiem czy będę mogła z nim robić takie cuda z proszkiem akrylowym, a zarazem coś takiego jak dzisiaj pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to Sugar effect nie miałam, ale różnica jest między nimi minimalna w z tego co wiem i można je zamiennie używać ;) Spokojnie będziesz mogła ten paint gel używać i tak i tak :)

      Usuń
  3. Rewelacyjne efekty można osiągnąć, super zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt i ciekawe zdobienia ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdobienia. Na żel z indigo nakłada się tylko wybrany kolor czy proszek akrylowy również

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdobienia. Na żel z indigo nakłada się tylko wybrany kolor czy proszek akrylowy również

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobienia. Na żel z indigo dajesz od razu wybrany kolor? W takim razie proszek akrylowy juz nie będzie potrzebny do sweterka?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam painty canni i nie sa najlepsze. mysle o tych od Indigo

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeeecudowny efekt !! Super:)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się zastanawiam na zakupem tego cudaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, te białe szczególnie mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam zwykły żel z Indigo i jest super do zdobień. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam żadnego, bo oddałam wszystkie juz jakiś czas temu ;-) wiec stwierdziłam że jak i tak musze kupić to Skuszę się ma ten gestszy typowo do zdobień ;-)

      Usuń
  13. To drugie zdobienie wygląda świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam sweterkowy efekt na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Na paznokciach lubię ćwieki, czy inne wystające ozdoby - jednak do tej pory nie miałam wypukłych wzorków zmalowanych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ekstra :D bardzo mi sie podobają "pikowane" pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się takie sweterkowe paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny efekt można uzyskać tym żelem!

    OdpowiedzUsuń
  19. No no no! Wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cuda, bardzo podobają mi się wypukłe wzory

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie wyglądają te wzorki ;) Najbardziej lubię ,,sweterki " na tę porę roku są idealne ;D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odjazdowe są takie wypukłe zdobienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Semilac Pink doll wyglada super :) muszę mieć ten kolorek w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam ten żel i jego efekty. Jest obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie wypukłe zdobienia wyglądają bardzo ładnie :) masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pani Madziu, niech mi pani powie czy jest jakaś zasada kiedy robimy wypukłe paznokcie, a kiedy gładkie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiec tak, nie ma na to zasad to Zależy od kreatywności ;-) ale oczywiście gdy wykonujemy sweterek lub jakieś inne Zdobienia gdzie kolor pokładowy i kolor zdobienia jest taki sam to musi być one wypukłe, inaczej nie będzie Widoczne ;-)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...