Cieplutkie ubranka :)

Kolejny post z serii świąteczno - zimowej :-D Nie może być inaczej: SWETERKI!
Bez wątpienia to zdobienie jest hitem tej pory (szczególnie w bieli)!
Od grudnia ruszamy z świątecznymi i zimowymi zdobieniami :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Pierwsze biel Semilac 001 Strong white w towarzystwie Neon Pink od Allepaznokcie!
Dodatkowo efekt syrenki i cyrkonie Swarovskiego


 W sztucznym świetle:

Biel Semilac 001 Strong white w macie w połączeniu z różem Semilac 003 Sweet pink

Matowa biel Semilac 001 Strong white z szarością Semilac 105 Stylish grey

Ostatnie połączenie to stonowany brudny róż Semilac 097 Indiana roses 
z szarością Semilac 105 Stylish grey i biel 001 Strong white z stemplem od BPS

20 komentarzy:

  1. Świetne pazurkowe propozycje! :) Najbardziej podoba mi się nr 1 ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem które podobają mi się najbardziej :) śliczne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie paznokcie piękne, a w szczególności pierwsze przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne, jestem pod wrażeniem sweterkowego wzorku

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się pazurki z efektem sweterka, genialnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy sweterek w połączeniu z szarością <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterkowy motyw na paznokciach strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby takie rzeczy dawało się zrobić zwykłym lakierem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście, że się da ;) Pierwsze swoje sweterki robiłam właśnie na zwykłych :) Może nie były do końca dopracowane, to ponad rok temu było, ale możesz sobie zobaczyć: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2014/11/sweterek.html :)

      Usuń
  9. Świetne :) Najbardziej mi się podoba sweterek biało-szary i ten z brudnym różem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten sweterkowy wzorek bardzo mnie kusi na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, można wiedzieć ile trzeba zapłacić u Ciebie za hybrydy? sam kolor, zdobienia, naklejki - jest jakaś różnica w cenie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej robię tylko rodzinie i znajomych, jeżeli potrzebujesz informacji pisz na priv na facebooku :)

      Usuń
  12. Ostatnie podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdobienia ale pierwsze mnie urzekło;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze zdobienie najładniejsze!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo wdzięczne sweterki ;) aj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...