Coraz bliżej Święta! :)

Otóż mamy dziś 1 grudnia, czego nie da się ukryć!
Więc postanowiłam, że zaczynamy zimowe i świąteczne zdobienia!
Dajcie znać co o nich sądzicie! 
A jak macie jakieś fajne linki do waszych postów lub inspiracji, podsyłajcie!

FACEBOOK: KLIK
INSTAGRAM: KLIK

Minionki wciskam gdzie mogę, więc w wersji zimowej też muszą być ;D
Podobnego reniferka widziałam gdzieś w sieci, nie można mu się oprzeć!

Kolejne pazurki to delikatny zimowy Semilac 000 Lazure dream 
w towarzystwie stemplowych wzorków z płytki od BPS KLIK

Ostatnie to typowa na Święta czerwień Semilac 063 Legendary red i 
śnieżynki 3D wykonane żelem Porcelain od Indigo z syrenka 

33 komentarze:

  1. Super pomysły na wzornikuw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa zdobienia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Renifer spoko! Widzę to tak, że skrajne palce puste, w kolorze tła pod zwierzakiem, a trzy środkowe paluchy to ten właśnie renifer!

    Jeśli lubisz słodycze, to zapraszam do mnie, średnio co dwa dni błyskotliwa recenzja nowego, świątecznego łakocia! x)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmaluje sobie chyba te pierwsze na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten renifer z bombkami na rogach <3 ! Po prostu cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam świąteczne pazurki ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne paznokcie, moje jeszcze nie są świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w planach spiąć się i na moich paznokciach pokazać kilka wzorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tworzę swoje święta :-D

      Usuń
  9. Zdobienia na wzorniku sa swietne ! Reniferek i Minionionek wymiataja:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Renifer fajny :)

    Co do świąt to może być to samo co rok temu, czyli bez śniegu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za zimą nie przepadam, no ale odrobina śniegu na Święta byłaby mile widziana! :)

      Usuń
  11. renifer bije wszystko na głowę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebieskie pazurki i renifer są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta czerwień i śnieżynki przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne wykonane pazurki i świetne wzorki ;*

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne wzory, ah, może spróbuję w tym roku odtworzyć coś takiego, choć moje zdolności jeśli chodzi o wzory na paznokciach są słabe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te niebieskie są fantastyczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne! Talent!.!.! :D naprawdę <3 zakochałam się, od pierwszego wejrzenia :D:). LAKIEROWNICZKA, powiedz mi wszystko malujesz ręcznie? Hybrydami czy farbami? :) cudo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Zazwyczaj maluje ręcznie tak jak tutaj większość wzorów po za tym z błękitnego mani ;-) czym maluje? Na to nie ma reguły, rapidograf, farbka, hybrydy czy zwykły lakier :-D zależy na co mam wene i co jest lód ręką :-D

      Usuń
  18. Podziwiam, naprawdę podziwiam :) jeśli malujesz hybryda to malujesz w 3D ?? Że wiesz, czuć ze jest wypukłe no 3D hi hi czy jakoś to zlewasz ze jest gładko ? :-D pytam bo wiem ze żele są gładkiej nawet ze wzorkiem. A interesuje mnie jak działa hybryda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :-* ;-) takie normalnie malowane Wzorki są gładkie, a jeżeli chce robie wypukłe jak w najnowszym poście sweterkowe czy w poście porcelain ;-) one wtedy są wypukłe ;-)

      Usuń
    2. Rozumiem, ze renifer i minionej są gładkie. No naprawdę jesteś dla mnie mentorem ! <3 podziwiam :D byle tak dalej ! :*

      Usuń
    3. Dziękuję, bardzo mi miło <3

      Usuń
  19. Reniferek jest jak z bajki ;) mega ;) aj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...