NOWOŚCI: Pokaz Semilac, BPS, Mistero Milano

No to zaczynamy z nowościami :)
Tym razem spora dawka nietypowych rzeczy ;D

FACEBOOK: KLIK
INSTAGRAM: KLIK

 Na początek Pokaz Semilaca w Poznaniu!
Zdecydowanie uwielbiam takie pokazy i już się nie mogę doczekać kolejnego ;D
Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i tak oto wróciłam z całą torbą zakupów:

 W końcu trafił do mnie Lazure dream 000 ;)

W domu za to czekały na mnie paczki!
Numer jeden to moje zakupy z Mistero Milano!
Nie mogłam oprzeć się promocji -50% na wszystko

Mam już bazę i top więc wzięłam sobie 4 hybrydy i chrom silver

Najbardziej nie mogłam doczekać się środkowej czyli hybrydy termicznej!
Efekty są genialne i już niedługo pokażę je na blogu ;)

Druga paczka to moje nieco uszczuplone zamówienie z BornPrettyStore 

Świąteczna płytka o której marzyłam już od zeszłego roku!
Aktualnie w cenie $2,99 TUTAJ

Dalej wodne naklejki zamki- już jakiś czas temu w sieci mnie zainspirowały :)
 TUTAJ za $0,84

I kokardki! Ostatnio TE tak fajnie mi się nosiło, więc skusiłam się na kolejne ;) 
$1,59 KLIK

I na koniec skusiłam się na 2 kolorki hybryd od NeoNail
 Ciemny fiolet oraz butelkowa zieleń z nutą turkusu

36 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ta świąteczna płytka, na pewno wykorzystasz ją do pięknego zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :D a to prawda, ze nowy Semilac się pogorszył? W konsystencji , ze jest dużo uczuleń przez niego i ze hybrydy mało co trzymają ? Dużo kosmetyczek się skarży na obecnego Semilaka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba troszkę przesadzona opinia! :D Racja, że w pewnym momencie jak zmienili formułę (ale to już z pół roku temu) pojawiły się uczulenia! Troszkę naprawili swój błąd, ale nadal zdarzają się uczulenia :) U mnie na kilkadziesiąt osób pojawiło się u 1 (i to po ponad 2 latach używania u niej Semilaca), szybka reakcja, uczulenie usunięte :) Co do trwałości jeszcze mi się nie zdarzyło aby się nie trzymały, mało tego żadna z dziewczyn jakie znam i się z nimi kontaktuje nie skarżyły się na to, pierwszy raz o tym słyszę:) Semilac się tak rozpowszechnił,a jak wszystko co jest popularne ma zwolenników i przeciwników :) Ja nadal jestem z nich zadowolona ;)

      Usuń
    2. ja tez jestem milosniczką semilac i tez nie mialam przypadkow uczulen ;)

      Usuń
    3. Dokładnie ;-) wiec myślę że albo ktoś miał pecha i akurat go uczulily a w porę nie zareagował i nie zmienił lakierow ;-)

      Usuń
  3. kurcze tak żałuję że zniszczyłam paznokcie żelami :<

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko idzie uratować! Dobra odżywka, trochę cierpliwości i pazurki odrosną :-D

      Usuń
  4. O nie wiedzialam ze MM mailo promocje 50%. Swietne nabytki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało leczy tylko przez 1,5 dnia i jeszcze problemy z serwerem w trakcie ;-)

      Usuń
  5. Sporo nowości :) Też mi się podoba motyw zamka na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ciekawi ta hybryda termiczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz wypróbowałam termiczna i jest bomba :-D co się nie zrobi to się zmienia, a jakie zainteresowanie osób wokół wzbudza :-D

      Usuń
  7. Jeju... ja też cieszę się jak dziecko, gdy przychodzą do mnie paczki z winylami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym zostaje coś z dziecka :-D ja jak rozpakuje paczki to jak małe dziecko prezenty, chociaż dobrze wiem co jest w środku :-D

      Usuń
  8. Nie mam jeszcze żadnej świątecznej/zimowej płytki :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zeszłym roku popełniłam taki błąd ze za późno pomyślałam o płytce i przed świętami by mi nie doszła, teraz już na początku listopada zamówiłam :-D

      Usuń
  9. Świetne zakupy. Się okupiłaś w te hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No no. Świetne zakupy, a jakbym wiedziała o obniżce MM to też pewnie bym coś kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile wspaniałości widzę! czekam na post z hybrydą termiczną, bo mnie zaciekawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Termiczna hybryda jest na prawdę mega i działa! Już wypróbowałam tylko musze sklecic post :-D

      Usuń
  12. Same cudeńka! Zimowa płytka jest mega urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też byłam na pokazie w poznaniu i myslę, ze kiedy wybiorę sie ponownie ;p też mam sporo nowości z niego ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeżeli będę miała możliwość na pewno wybiorę się na kolejny pokaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już się nie mogę doczekać tych świątecznych zdobień, które pewnie niebawem nam pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy do lakierów mistero milano musi być baza i top z tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam bazy i topu Mistero Milano do nich, ale myślę że jak będzie dobra baza innej marki to tez będzie się trzymać ;-)

      Usuń
  17. Czy jestes zadowolona z MM? Zamówiłam pierwsze hybrydy ale słyszałam że się bardzo cofaja od wolnego brzegu i już jestem zaniepokojona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam jestem zadowolona z MM chociaż faktycznie aplikuje się je trudniej niż np. Semilaca, ale to kwestia kilku raz i się wprawi ;-)

      Usuń
  18. I z jakim topem i baza laczysz te lakiery? Bo nie wszystkie firmy do siebie "pasuja"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o których mowa topach i bazach? :D Generalnie jeszcze mi się nie zdarzyło żeby mi coś nie pasowało, ale ja zazwyczaj używam bazy, koloru i topu z jednej firmy :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...