Śnieżyneczki choineczki ;)

Ten śniegowy klimat powstał za sprawą płytki!
Możecie ją dostać za zaledwie $0.99 TUTAJ 
Z całego serca wam polecam!
Wszystkie moje płytki pochodzą z BPS i już kupiłam kolejne ;D

Co prawda śniegu nie ma, ale zimno okropnie!
Jak wiecie ja kocham letnie upały, a zimę toleruję tylko na paznokciach ;D
A więc dziś trochę śniegu i choinka ;D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK


 Paznokcie: Jagoda W
Lakiery hybrydowe: jasny róż Mistero Milano 9405
czarny z drobinkami Semilac 096 (Starlight night)

A tutaj jestem rozczarowana zdjęciem ;(
Na żywo te paznokcie wyglądały cudownie, delikatny połyskujący czerwony z bielą
a na zdjęciach kupa niewiadomo czego :(
Paznokcie: Asia N.
Użyta hybryda: czerwień z drobinkami Eclair 55

Paznokcie: Jola Sz.
Użyte: hybryda jasna SPN 634, 
hybryda ciemniejsza Semilac 140 (Little Stone)

23 komentarze:

  1. Wszystkie fajne i zimowe. Jest klimat.
    PS. Ja też nie lubię zimna, a zima w mieście wcale nie jest fajna. Jestem człowiekiem klimatów umiarkowanych, upałów też nie ogarniam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie Lubie tak powyżej 25 :-D niżej to dla mnie zimnica :-D

      Usuń
  2. Super Ci się odbijają :) Mi stemple w ogóle nie wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź przyczynę! Stemple są mega proste i fajne, a czasem tylko małe niedopatrzenie sprawia, że nie chcą się ładnie odbijać ;-)

      Usuń
  3. Właśnie wczoraj do mnie przyszła! Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Świąteczna to typowa podstawa, tą płytkę po prostu trzeba mieć :)

      Usuń
  4. Ciekawa płytka.
    Ja nie mam żadnej typowo świątecznej płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny efekt, ostatni manicure najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak tu ładnie śnieżnie, super wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te paznokcie i świetnie wygląda Semilac 096. Na płytkę dajesz zwykłą hybrydę, czy specjalny lakier do stempli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Lakier do stempli mam tylko jeden, więc jak mogę to używam, a do pozostałych daję zwykłe lakiery o dobrym kryciu :)

      Usuń
  8. Piękne, super :D
    O i widzęe metrykę ! Jestem podekscytowana ;*****

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie śnieżynki wyglądają super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nietypowo dla mnie samej najbardziej podobają mi się te w odcieniu nude. Niby kocham wszystko, co różowe, ale świąteczne wzory jakoś mi się w różu nie widzą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie zdobienia przypadły mi do gustu, bo ja po prostu lubię zimowe zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brakuje mi takiej płytki :P. Fajnie wyszło, szczególnie ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaj jej brak odczulam w zeszłym roku i w tym od Razu ja listopadzie ja zamówiłam :-D

      Usuń
  13. nie wiem czemu ja nie mam jeszcze tej płytki :D super pazurki, najbardziej chyba podoba mi się nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz żałować, bo ta płytka jest genialna ;-)

      Usuń
  14. Ostatnie paznokcie są świetne :) Też mam tę płytkę i jestem z niej bardzo zadowolona. A zimę też preferuję na paznokciach, lub za oknem (gdy nie muszę wyjść z domu) ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...