Świąteczne przygotowania :)

 Jak wam idą świąteczne przygotowania?
Ja w tym roku mnóstwo czasu spędzam na szykowaniu pazurków moim gościom ;D
W każdej wolnej chwili lecę pomóc mamie w kuchni ;)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK


Paznokcie: Monika K.
Użyte lakiery: biały Semilac 001 (Strong white), 
czarny Semilac 031 (Black diamond), czerwony 027 (Intense red)


 Paznokcie: Natalia K.
Użyte: butelkowa zieleń Neo Nail 3778-1, 
beżowy SPN634 (Perfect beige)

Paznokcie: Magda G.
Użyte: fioletowy Semilac 034 (Mardi grass), 
jasny róż z drobinkami Mistero Milano 9996 (Romantyczka)

13 komentarzy:

  1. Jak zwykle super :) Ja mam mało swiąteczne,bo będę je nosiła ok. 3tygodni. Wybrałam jednak miętowe pazurki z złotym akcentem :) siostrze zrobiłam takie same lecz z pudrowym różem :) Wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje będę robić dopiero w Wigilię i planuję granat z cyrkoniami Swarovskiego ;) A reniferki i śnieżynki nosiłam cały grudzień;)

      Usuń
  2. Wzorki na turkusowych super! Zachwycają mnie też ta sweterkowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne <3 podobają mi się bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie super ale 2 najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie super/ Precyzja na maxa!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/12/w-co-sie-ubrac-na-swieta-plus.html

    OdpowiedzUsuń
  6. niebiesko białe mnie urzekły <3

    Pozdrawiam i życzę zdrowych, spokojnych Świąt :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  7. Te z fioletem są najładniejsze, ale co kto woli.
    Wesołych, Kochana! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugie mnie urzekły! I sweterek, do którego się zbieram długo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kasandra.frenzel12 stycznia 2016 19:05

    Hej:) Bardzo ładne i estetycznie wykonane paznokcie:D jednak mam pytanie. Znasz się na stylografie? Minowicie czy malując stylografem trzeba mięc tylko tusz kreślarski? czy np jak bym chciała narysować linie czerwoną mogę stylograf wtopić w czerwony lakier hybrydowy? Pytam czy wogóle to możliwe :)))) z góry dziękuję . pozdrawiam. kasandra.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;-) Ja co prawda osobiście stylografu nie posiadam, ale z tego co wiem to do stylografu używac można i farbek akrylowych i żeli i hybryd także jest to urządzenie wielofunkcyjne :-D

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...