Świątecznie! :)

Jak szkoda, że ten okres przedświąteczny jest pełen u mnie egzaminów :(
Mam tyle do pokazania, a posty mogę pisać tylko na szybko ;/

No ale zdjęć przynajmniej sporo!
Co sądzicie o tych propozycjach na Święta? :) 


 Na początek druga część wzornika:

Kolejna granatowa hybryda (na żywo bardziej ciemna) Eclair numer 36
dodatkowo stempel od BPS



Kolejna to bałwanek i reniferek z wzorników na moich pazurach!
Tak wiem! Moje paznokcie w migdałkach i w czerwonym kolorze to rzadkość ;D 
Czerwień to numer 63 z Semilaca i biel 001 :)

Ostatnie to biało - szare śnieżynki z Semilaciem 001 i 105 :)

27 komentarzy:

  1. Te zdrugie z tym reniferkiem są urocze :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ale szczerze mówiąc , bardzo mi się podobało jak pod zdj miałaś napisane od kogo są paznokcie, wtedy wiedziałam czy twoje czy klientki :) a pod tym metrykę lakieru. To było super, może wróci :D Wesołych świat ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz opisałam na górze, że te środkowe są moje i czego użyłam :) To dlatego, że teraz marnie u mnie z czasem, mam nadzieję, że w najbliższym czasie to się zmieni i będę mogła wrócić ;D Wesołych Świąt również :* :)

      Usuń
  3. Super wszystkie super ale najbardziej z tym reniferem i balwamem genialne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okres świąteczny to mega wdzięczny temat do zdobień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie racja! W Święta jest tyle różnych możliwości a dodatkowo każda osoba u mnie jest bardziej odważna i decyduje się na zdobienia :-D

      Usuń
  5. Wszystkie świetne, ale renifer z bałwanem są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniferek tym razem tylko mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  7. normalnie jestem zakochana w tym reniferku <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś pięknego! Moim zdaniem dziewczyny zajmujące się pazurkami to dosłownie artystki! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :-D a na kartce nie umiem nic narysować, taka ze mnie artystka :-D

      Usuń
  9. prześliczne, szczególnie druga propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne <3 Aż chciałabym, żeby spadł śnieg tak wspaniale zimowe masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jeju jeju, reniwerki są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze cudownie :) Twoje są przeurocze :) aj

    OdpowiedzUsuń
  14. te z reniferkiem są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie śnieżynki chętnie bym i u siebie widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje paznokcie wymiatają i wyglądają obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...