W Nowym Roku ze Swarovskim :)

Moje paznokcie Świąteczno / Sylwestrowe były zaplanowane już w wakacje ;D
Wiedziałam, że chcę poszaleć, ale z klasą!
Dlatego Swarovski był rzeczą pewną! :D
Do tego chciałam beż lub granat!
Ci którzy już trochę mnie znają wiedzą, że sprawa była jasna: GRANAT ;D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK



 Chciałabym jeszcze życzyć wam radości z Nowego Roku!
Zakończmy jutro stary, a nowy zacznijmy z głowami pełnymi pomysłów!
Pamiętajcie, że trzeba chwytać każdą z chwil :)

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :)


I jak to ze Swarovskim zawsze jest FILMIKI ;)
Włączcie HD i zobaczcie chociaż trochę tego blasku, który jest w rzeczywistości :)

33 komentarze:

  1. równiez wszystkiego co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny ten granat! pomyślności w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentuje całość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to razem wygląda;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wrzucasz filmy do posta? Kiedyś kombinowałam, ale nie wyszło :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wrzucam je na YouTube i dodaje do posta ;-)

      Usuń
    2. No mi właśnie żaden film nie chciał się pojawić... ale przy okazji jeszcze raz spróbuję.

      Usuń
    3. Mi przez YouTube bez problemu ;-)

      Usuń
  6. Swarovski robi szał :D Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem tylko tyle: kocham <3 Szczęśliwego Nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się prezentują! Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Czy możesz zdradzić sposób, w jaki przyklejasz te cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, to żadna tajemnica! Przyklejam je po prostu na klej :-D

      Usuń
  10. Wyglądają cudnie, ale czy wygodne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygoda to już obiektywna ocena, ja po jednym dniu juz ich nie wyczuwam ;-) one nie są jako bardzo wystające, ale pewnie dla niektórych mogłoby być to niekomfortowe ;-)

      Usuń
  11. Trzy razy S ! Super, super i super <3 a pod cyrkoniami masz jakie podkład koloru? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 położyłam złoty brokatowy na jedną warstwę ;-)

      Usuń
  12. Mega efekt glamour :)Super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zastanawiam się patrząc na twój blog, czy robiac komuś manicure hybrydowy , także robisz krzywą C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W hybrydzie wyprowadzenie krzywej C nie jest stosowane, byłoby to trudne ponieważ hybryda jest rzadka i jej nadmiar i tak spływałby na boki, a nie utrzymywał się jak w żelu :) Można delikatnie ją wyprofilować ale to wszystko :)

      Usuń
  14. Ale piękne :) Ten granat jest bardzo ładny i świetnie się rpezentuje z ozdobami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co to za kolorek ten granatowy z czego ? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...