Hybryda termiczna :)

Nie będę was dłużej trzymała w niepewności! 
Tyle z was chciało zobaczyć hybrydę termiczną- ZAPRASZAM :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Na początek zdjęcia!
Zaczniemy od tego jak pazurki wyglądają w ciepłym:




 Kolejne zdjęcie pokazuje przejście kolorów przy zmianie temperatury:


 I ostatnie przy wyjęciu z chłodnej wody:


Na koniec filmik! Tutaj możecie zobaczyć całe przejście :)
Pamiętajcie o HD, wtedy na prawdę ładnie widać:)

Paznokcie: Asia N.
Lakiery hybrydowy Mistero Milano Flumine (Piorun)

Czekam na wasze opinię!
Ja już czaję się na kolejne kolory ;D

26 komentarzy:

  1. Jeny jakie cuda , co teraz nie wymyślą :D

    fajna sprawa, ja od niedawna ma hybrydy i zachwycam się nimi każdym dniem .

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja hybrydy mam już duuuugo i nadal się nimi zachwycam :-D

      Usuń
  2. wow, faktycznie piorun :D chyba się skuszę na jakąś termiczną hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja termiczna kupiłam z ciekawości ale bardzo mi się spodobała ;-)

      Usuń
  3. Zauroczył mnie ten lakier i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt daje ta hybryda, bardzo mi się podoba :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tym efektem, ale tu jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas moim zdaniem fajny bajer :-D

      Usuń
  6. O, takiego czegoś jeszcze nie widziałam :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś z kolezanką bawiłysmy się takim lakierem na jej pazurkach, ale wtedy kolor przechodził z brązu w odcienie czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej :) jak wygląda kupowanie na Born Pretty Store? Bo coraz bardziej bym chciała złożyć tam dość duże zamówienie tylko mam obawy... :D Płacisz w $? przez internet, jak to wygląda? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja płacę w $ przez konto paypal :) Przelewam z mojego konta bankowego na moje konto paypal określoną sumę ;) Następnie przy złożonym zamówieniu (pamiętaj o kodzie DXG10- faje 10% rabatu) wybieram opcję płatności przez konto paypal :) A waluta sama się przelicza :)

      Usuń
    2. a wiec tak to wyglada, dziekuje bardzo ! :*

      Usuń
  10. te termiczne są super ;)

    Pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w 2016 ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...