Niewiele trzeba....

Czasami przesada, aż spływa po paznokciach!
Zauważcie, że często wystarczy ładny kształt i kolor!
To wszystko, nic więcej nie potrzeba :)

Zajrzyjcie na portale, tam wiele się dzieje! :)
FACEBOOK: KLIK
INSTAGRAM: KLIK


 Paznokcie: Madzia Z.
Użyte lakiery hybrydowe: top matujący,
lawendowy Semilac 127 (Violet cream)

 Paznokcie: Sylwia D.
Użyte lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 (Strong white),
srebrny 144 (Diamond ring), czarny 031 (Black diamond)

Paznokcie: Marta J.
Użyte lakiery hybrydowe Semilac: srebrny 093 (Silver dust),
błękitny 000 (Lazure dream)

Paznokcie: Paulina F.
Użyte lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 (Strong white),
różowy 003 (Sweet pink)

14 komentarzy:

  1. pierwsze najlepsze:) proste i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze najlepsze, proste ale z klasą :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze są świetne :) Proste paznokcie wyglądają ładnie, ale wiesz, mnie za bardzo kusi ozdobienie ich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja na moich zawsze coś dodam, chociaż jakiś brokatu :-D ale sporo osób lubi tylko gładko i to też ma swój urok ;-)

      Usuń
  4. Pierwsze są super, bardzo mi się podobają.
    Dokladnie czasem to aż w oczy bije od przesady. Mi czasami też sie przejada mię cos więcej niż tylko lakier na paznokciach i od czasu do czasu jest czysty kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię proste rozwiązania, ale wzorki też kocham. Jednak nie ma to jak klasyka - ładne gładkie paznokcie, taka tafla, starannie pomalowane, z zadbanymi skórkami i odpowiednio opiłowanym kształtem oraz dobraną długością paznokci. Nic tak nie razi, jak jeden krótszy lub dłuższy paznokcieć, lub o innym kształcie, na tle reszty.
    Pierwsze są ładne, chociaż wiesz, że ja nie przepadam za cyrkoniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cyrkonie dopiero niedawno pokochałam :-D mam takie fazy raz na jakiś czas ;-)

      Usuń
  6. śliczne :) Drugie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podobają dwa ostatnie. Im prościej tym lepiej - inaczej łatwo otrzeć się o kicz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dwa ostatnie <3 a zwłaszcza różowe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...