Nowości tamtego roku :)

 Zanim ostatecznie zamknę stary rok, 
chcę wam pokazać co jeszcze przybyło mi w grudniu :)

FACEBOOK: KLIK
INSTAGRAM: KLIK

Zaczynamy od zamówienia z strony Semilac.com


Do zamówienia dołączony był Święty Mikołaj!
Krył on w sobie NOWOŚĆ: odpowiednik hybrydy- zwykły lakier z numerem 105! ;)

 Głównie nastawiłam się na nową czerwień jeszcze przed Świętami! ;D

Kolejna paczka to nagroda od Klubu Miłośniczek Pięknych Paznokci
Nie spodziewałam się, że konkurs z Rimmelem przyniesie mi takie cuda <3 
Numery lakierów: 5104, 5239, 2536, 5190 i 5289

Dalej Mikołajowy upominek Wibo 533

I ostatnie moje zakupy na bornprettystore.com

Kokardki i sowy chodziły za mną już długi czas! ;D
W końcu musiałam je mieć! ;D

Szczypce  - nie wiem w sumie czy są mi jakieś niezbędne ;D
Chciałam mieć coś do nakładania cyrkonii i ewentualnego budowania tunelu :)

19 komentarzy:

  1. Calkiem fajny ten red carpet. U mnie kroloje Ruby Red Unique- w okresie swiatecznym wiekszosc pan sie na niego decydowala. Tani a do tego sie swietnie trzyma ( z tym ze to bardziej bordo niz czerwien)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwieni faktycznie bordowy na Święta schodził w ogromnej ilości, ale red carpet ma super malinkowy odcień! :)

      Usuń
  2. Śliczne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Red Carpet ma piękny odcień :) Świetne blaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super rzeczy! super te stempelki z Born Pretty :3


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo nowa czerwień z Semilac :) śliczny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię lakiery z Rimmel :) a sówki urocze!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle śliczności ;) No lakiery z Klubu Miłośniczek są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo nowości, płytki najbardziej mi wpadły w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam taki zestaw Rimmelków ;) Urocza ta płyteczka z sówkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna ta czerwień od Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorki lakierów dla mnie super :) Ja ostatnio przejrzałam moje i muszę zacząć malować paznokcie, bo mam kolekcję godną manikiurzystki.

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na kokardki na pazurkach :D
    czerwony Semilac piękny,seksowny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Blaszka z sówkami taka piękna! ;) Też dostałam takiego Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...