Pióropusze ;D

 Sesja się zaczyna, czas powrócić do rzeczywistości, co nie jest łatwe ;D
Aktualnie sporo się dzieje!
Dlatego najpierw pytanie do was!
Chcecie post podsumowujący szkolenia w Akademi Semilaca? :)

Facebook: KLIK
Instagram: KLIK

A na pazurkach dziś: PIÓRKA! :)
Możecie zobaczyć 3 różne opcje :)


Paznokcie: Asia N.
Użyte: morski Semilac 020 (Green glass), jasny Semilac 032 (Biscuit)

Paznokcie: Kasia M.
Użyte: czarny Semilac 031 (Black diamond), 
jasny Semilac 032 (Biscuit), szary Semilac 016 (Grunge)

Paznokcie: Jagoda W.
Użyte: żółty Semilac 023 (Banana), błękitny Semilac 044 (Intense blue), 
jasny Semilac 032 (Biscuit), koralowy Semilac 038 (Coral beach)

18 komentarzy:

  1. Piórka śliczne, ja jeszcze nie zabrałam się za piórka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za piórka się bierz, bo to świetnie zdobi a mega proste w wykonaniu ;) Ja już nie zliczę ile piórek zmalowałam ;)

      Usuń
  2. Te ostatnie najbardziej mi się podobają :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z łapaczem podobają mi się najbardziej. Od zawsze miałam słabość do stylistyki native :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne paznokcie! ;) Takie kolorowe i wesołe. Najbardziej mi się podobają :) Chętnie poczytam podsumowanie szkolenia ;) Też od niedawna bawię się hybrydami, więc obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! piękne piórka :) drugie szczególnie skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze podobają mi się najwięcej ;) mam sporo naklejek z piórkami, pora je chyba wykorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paznokcie moim ulubionym semilaczkiem! :) Bezkonkurencyjny. Uwielbiam piórka na paznokciach, Twoje propozycje bardzo mi się podobają. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne paznokcie, szczególnie pierwszy wariant

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie :) pewnie, że chcemy post podsumowujący szkolenia w akademii semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. każde inne i każde mi się bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piórka śliczne <3

    Pozdrawiam i miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  12. Green glass jest prześliczny! Muszę dopisać do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dając BASE na TOP, spowoduje zmatowienie się hybrydy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze słyszę o takim pomyślę, nie próbowałam ;-)

      Usuń
    2. No ja właśnie słyszałam od wielu pań które robią paznokcie już bardzo wiele lat, że zamiast top mat, uzywają bazy. :)

      Usuń
    3. Skoro tak doświadczone panie tak mówią, to moje zdanie już nie ma nic do powiedzenia :)

      Usuń
  14. jakie zajebiste i delikatne te pióreczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...