Kokardki :)

To taki uroczy motyw!
Sama nie mogę przejść obok niego obojętnie ;D
A wy tak jak ja polubiliście kokardki? :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

 Paznokcie: Dobrosia Cz.
Użyte lakiery: brokat różowe złoto Semilac 094 (Pink gold), 
beż SPN 634 (Perfect beige), nude Eclair 64

 Paznokcie: Asia N.
Użyty lakier: czerwony SPN 515 (LoVe mE!)

Paznokcie: Milena
Użyte lakiery: jasny Semilac 051 (French beige milk),
biały Semilac 001 (Strong white)

Paznokcie: Basia W.
Użyte lakiery: granat Eclair 36,
lawendowy Semilac 127 (Violet cream)

27 komentarzy:

  1. Te pierwsze najbardziej mi się podobają! Świetny dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowe złoto z Semilaca wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobienia, kokardki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam motyw kokardek na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokardki słodki dodatek na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te kokardki, zawsze fajnie wyglądają na paznokciach. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 i 2 <3 Uwielbiam błysk na paznokciach i ta czerwień :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo wyglądają pazurki z takim motywem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie pazurki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zauroczyłam się i ja pierwszymi:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pierwsze wyglądają cudownie ;-) Bardzo na plus jak dla mnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kokardkowe propozycje. Ten motyw jest niesamowicie wdzięczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. słodko to wygląda :3 semilac naprawdę się sprawdza jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie były już fazy na wszystko, więc pewnie i kokardki miały swoje pięć minut.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się najbardziej podobają te delikatne na frenchu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie wzory są śliczne ale ten pierwszy z kokardkami ma najwięcej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te pierwsze najbardziej mi się podobają - są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Te niebieskie kokardki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne wszystkie,ale jednak ostatnie wygrały :) Skąd wzorek kokardek? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokardki z płytki z Bornprettystore BP 62 :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...