Dolce Vita 124 Lollipop! :)

W końcu macie okazję obejrzeć w akcji pierwsze hybrydy Dolce Vita! :)
Jak wiecie nie jestem jakąś ogromną fanką różu- a jednak!
Ten lekko neonowy, trochę czerwonawy róż mnie przekonał! :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

I teraz było zadanie- jak go ozdobić?!
A więc malowałam motyle ;D
Co najśmieszniejsze na prawej wyszedł mi ładniej niż na lewej ;D



Jak na razie moje zadowolenie z hybryd tej marki nie maleje!
 KTÓRAŚ Z WAS JUŻ PRÓBOWAŁA? :)

Paznokcie: moje
Użyte lakiery hybrydowe Dolce Vita: biały 109 (Alpine white),
różowy 124 (Lollipop)

30 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszły te motylki! :) A kolor też bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jakie cudne mani - tak jak nie przepadam za motylkami na paznokciach - tak te zwiewne, artystyczne motyle są po prostu piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 ja mam podobnie, motyle te zwiewne delikatne mnie zachwycają <3

      Usuń
  3. piękne, nie miałam jeszcze hybryd Dolce Vita

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie szłyszałam wszesniej o tej marce, ale chyba idą mocno w promocję, bo już widzę u kolejnej blogerki, że nawiązała współpracę :D kolor ładny rzeczywiście, może się skuszę na próbę. Chociaż buteleczki mają koszmarne :D Używam hybryd od świąt 2014, a najwięcej w moich zbiorach zajmują Semilaczki :) Świetny ten motyl! Ja jeszcze ni porwałam się na takie zdobienia, bo wydają mi się trudne... ale kiedyś trzeba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dość nowa marka, więc reklama jest jedynym sposobem, żeby pokazać lakiery i rozpowszechnić ;) Buteleczki ja uważam właśnie, że są genialne ;D Mi się mega podobają, białe, klasyczne:)Motyl też wydawał mi się mega trudny, ale powoli powoli i powstało :)

      Usuń
  5. Nie używałam ich ale kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te motyle - cieniowanie skrzydełek prima sort! Taki róż ostry, energetyczny, to ja rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana <3 Ja sama też pokochałam taki neonowy róż;D

      Usuń
  7. Przepięknie Ci te motyle wyszły :))

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne motyle <3 jak wypada ten biały lakier z kryciem??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały rewelacja :) Na blogu widać 2 średniej grubości warstwy i pokryło bezbłędnie, a w żaden sposób się nie marszczył :)

      Usuń
  9. Daj znać jak z trwałością tych lakierów. Jestem bardzo ciekawa :) napisz recenzję :) manicure przepiękny :) aj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na pewno będzie recenzja! Tydzień już minął i na razie jest rewelacja ;)

      Usuń
    2. O :) bardzo się cieszę :) świetnie, że się tak trzymają. Mają piękne kolory więc chyba warto będzie spróbować :)

      Usuń
    3. Dziś Mila 1,5 tygodnia i nic, żadnych uszkodzeń :-D

      Usuń
  10. Prześliczne są te Twoje zdobienia :D a kolorek faktycznie kuszący ;)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne! nie mogę się napatrzeć :) a tej marki hybryd jeszcze nie miałam okazji testować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję<3 A kochana warto je wypróbować :)

      Usuń
  12. Piękne motylki ;) mnie lewą ręką zawsze gorzej wychodzą malowanki ręczne ,dlatego trochę je porzuciłam na rzecz stempli ;) tu nie ma z tym problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zazwyczaj też gorzej wychodzi prawa ręka, dlatego więcej ćwiczę malowanie prawą ;) Ja malowania ręcznego nie odpuszczę ;)

      Usuń
  13. Te motyle są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale daje po oczach ;) Mega! Motyl wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ladny efekt koncowy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...