Pożegnanie zimy :)

Bez wątpienia tej zimy na paznokciach pojawiło się mnóstwo:
ŚNIEŻYNEK I SWETERKÓW!

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Ja mam już ogromną nadzieję, na nadejście wiosny!
Mimo wielkiej miłości do niebieskiego,
chcę widzieć na ulicy
ZIELONY, ŻÓŁTY, POMARAŃCZOWY I INNE SZALONE ODCIENIE


 Paznokcie: Beata P.
Użyte lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 Strong white, 
błękitny 000 Lazure dream, niebieski 019 Blue lagoon

Myślę, że tymi dwoma podobnymi stylizacjami zakończę ten sezon!
Teraz już mam w planach mnóstwo kwiatowych zdobień :)
Dużo kolorów! :)

Paznokcie: Aga
Użyte lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 Strong white, 
błękitny 044 Intense blue, niebieski 019 Blue lagoon

25 komentarzy:

  1. Całkiem fajne pożegnanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne dobranie kolorkow :) Paznokcie wygladaja cudnie!
    Ja podobnie jak i Ty czekam na nadejscie wiosny ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Ja jestem ciepłolubna i chce słońca i lata, to mu jest niezbędne do życia :-D

      Usuń
  3. Na paznokciach koniec zimy... ale u mnie w pracy to ciągle zima... pracuje na powietrzu i masakra... dzisiaj i zmarznięta i mokra :(( ja to chyba do świąt bede nosić zimowe paznokcie hehe , albo deszczowe :P Pozdrawiam <3 piękne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj niby słońce, a jest okropnie zimno :-( ja właśnie chociaż paznokciami wiosnę odczuwam ;-)

      Usuń
  4. Ja też już nie mogę się doczekać 😊 Śliczne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  5. jasny niebieski podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny błękitny kolor.
    Czekam na wiosenne, kwiatowe kolory :)

    http://onesmallmystery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów :)! Podoba nam się ta stylizacja, czekamy na więcej.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się nie mogę doczekać ciepła, chcę w końcu zdjąć te grube rzeczy :) Pazurki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Już mam dość ubierania się 30 minut żeby wyjść na 2 minuty do sklepu ;D No i mam dość, że wychodzę z domu jest ciemno, a wracam to już też dzień się kończy ;D

      Usuń
  9. Ła jak pięknie błękitnie i wiosennie sie zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterki to dla mnie stanowczo za dużo pracy, hihi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, trochę jest z tym zabawy ;) Ale coś za coś:)

      Usuń
  11. w moich ulubionych niebieskościach! Super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. przesliczne te kolorki,
    tez czekam z niecierpliwoscia na wiosne ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię sweterkowe mani , ale z chęcią już powitam wiosnę na paznokciach, bo kwieciste paznokcie lubię jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne, bardzo podobają mi się sweterkowe wzorki

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię wzorków na paznokciach, semilac faktycznie ma piękne kolekcje kolorów i można dobrać piękny zestaw, po prostu samych różnych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...