Semilac 126 Queen of the night! :)

Dzisiaj rządzi królowa nocy od Semilaca!
Wiecie, że kocham niebieskości! A ten granat *.*

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

 Wiedziałam, że do jego ozdobienia nie trzeba wiele!
Chciałam go tylko godnie podkreślić!
Kwiaty nocą? One stroke sprawdziło się idealnie :)



Najpierw zobaczcie jak prezentuje się solo!
Głęboki, atramentowy granat- prawdziwa królowa nocy :)
LINK DO HYBRYDY

 Teraz dokładniej przyjrzyjcie się zdobieniom!
Jestem bardzo ciekawa waszych opinii! :)

Paznokcie: Beata P.
Użyte: farbki akrylowe oraz
lakiery hybrydowy granatowy Semilac 126 (Queen of the night)

A teraz przyznać się! Ile z was używa Semilaca? :)
Która z was jeszcze nie ma tego kolorku? :)

41 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kolejna wielbicielka granatu? ;-)

      Usuń
    2. Sama nie mam jeszcze żadnego granatu, ale już niedługo. Widziałam ten kolor w połączeniu z efektem holo i zakochałam się ;)Niebawem będę w posiadaniu koloru Deep Blue od Dolce Vita Nails i mam nadzieję, ze wygląda tak jak na grafice, czyli na nieco zgaszony granat :D

      Usuń
    3. Granaty są genialne ;) Deep blue też mam ;)

      Usuń
  2. te kwiaty wyglądają cudownie w połączeniu z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że szkoda za dużo zasłaniać tak fajnego kolorku i postanowiłam go tylko delikatnie podkreślić ;-)

      Usuń
  3. podoba mi się, prześliczny jest ten kolor lakieru, lubię takie ciemne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granat jest ciemny, a jak słońce wychodzi to delikatnie się rozjaśnia i widać ładny odcień granatu :)

      Usuń
  4. Świetny kolor ;) a zdobienia są tak dobre, że na początku myślałam że to naklejki, brawo ;)
    pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  5. Hmm, mam wrażenie, że lampa błyskowa okazała się bezlitosna dla tego lakieru. Na pierwszych zdjęciach wygląda super, jednak już przy fleshu widać wszystko! Nieco grubsza warstwa w jednym miejscu i cieńsza w innym - założę się, że na żywo tego w ogóle nie widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche racja, że Lampa nie służy lakierowi, niestety :-( bez niej znów był jak czarny na części zdjęć :-( co do przebarwień to jedno ze może id grubości warstw a drugie ze od konta padania lampy, jak się przyjzysz to te Preciemniena są w innym miejscu na każdym zdjęciu :-D

      Usuń
  6. Serio te kwiatki to Twoje dzieło? Niiiice :) Jaaaa używam semilaki, choć granatu jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam granaty <3 Kwiatki malowane! Polubiłam one stroke <3 ale zrobiło mi się miło :-* ;-)

      Usuń
  7. Kolor piekny! Uwielbiam takie odcienie! Jak krycie? Kwiatuszki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie bardzo dobrze, dwie warstwy wystarczają spokojnie :)

      Usuń
  8. jak ładnie te kwiaty wyszły! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie koloru z tymi kwiatkami, daje to bardzo ciekawy efekt. Kolor piękny!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG! Beautiful nails!

    Rakel ♥ www.alovelystyle.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No dobra, szczwana bestio, udało Ci się mnie oszukać tymi malunkami, bo byłam przekonana, że to naklejki :D mistrzowskie te kwiatuszki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dziękuję <3 zawsze mi się marzyło zrobić jakieś one stroke, a teraz jak zaczęłam to pokochałam te metodę :-D

      Usuń
  12. Granat cudny, a kwiatuszki to mistrzostwo świata! Idę do ciebie na paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! Ale wtedy Ty zajmujesz się moimi ;D

      Usuń
  13. Szukam jakiegoś granatu ładnego, ale nie podoba mi się to ze taki żelkowy jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żelkowy to znaczy? :D Ten jest bardzo ciemny, ładnie kryjący i głęboki :)

      Usuń
    2. A wygląda na taki który nigdy w 100% nie kryje. Tylko jest taki transparentny

      Usuń
    3. Dwie warstwy całkowicie pokryją, bez żadnych prześwitów :)

      Usuń
  14. Byłam przekonana, że to naklejki! :) Pięknie Ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...