Dolce Vita 163 + folie transferowe ;-)

Dzisiaj będzie ciekawie!
Folie transferowe od Dolce Vita LINK dostępne w cenie 9,90 za 3 słoiczki ;)
Ja przedstawię wam 5 różnych wersji w tym 1 w stylizacji ;)

FACEBOOK: KLIK
INSTAGRAM: KLIK

Aplikacja:
Możemy nałożyć je zarówno na hybrydę, jak i na zwykły lakier.
Możemy aplikować na warstwę dyspersyjną lub na klej do foli (co zalecam!)
Malujemy klejem i czekamy, aż stanie się przezroczysty
Następnie odciskamy folią (matową powierzchnię przykładamy do paznokcia)
I gotowe! Na to top, najlepiej 2 warstwy ;)


Do stylizacji z folią użyłam lakiery hybrydowego Dolce Vita 163 Midnight Purple
I pojawił się mały problem! 
Próbowałam w każdym świetle, a uchwycić nie mogłam:D
Najbardziej zbliżony od oryginału kolorek widzicie na zdjęciu pierwszym! :)

I co sądzicie o foliach?
Która wersja najbardziej przypadła wam do gustu? :)

45 komentarzy:

  1. Ekstra są te folie koniecznie muszę sama je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne propozycje, mam złotą z indigo i holo- lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam te srebrne Holo folie ;-)

      Usuń
  3. uwielbiam folie transferowe, ale zdecydowanie za rzadko po nie sięgam, czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zamierzam to zmienić, folie dają niepowtarzalne efekty ;-)

      Usuń
  4. podoba mi sie ich efekt koncowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z foliami nigdy nie miałam do czynienia ale bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas to zmienić, folie to szybka, prosta i efektywna metoda ;-)

      Usuń
  6. Podoba mi się ta z czarnym wzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. folie są świetnym rozwiązaniem,ale trzeba z nimi nieźle uważać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nie miałam na razie żadnych problemów z foliami :-D

      Usuń
  8. szkoda, że nie mogę mieć takich cudów na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie możesz mieć takich Pazurkow? ;-)

      Usuń
    2. Ze względu na prace :( nie mogę mieć kolorów na paznokciach :(

      Usuń
    3. A to prawdziwa klęska :-(

      Usuń
  9. ale piękne! waham się jednak czy umiałabym nałożyć,mnie najprostszy wzór sprawia problemy :D podoba mi się ten srebrno-tęczowy,panterka i taki niebiesko-czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno byś dala rade ;-) te srebrne są najłatwiejsze do opanowania ;-)

      Usuń
  10. te z holograficznym polyskiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam złotą i srebrną folię, ale nigdy nie używałam, teraz może w końcu się odważę i wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, folie dają niepowtarzalne efekty ;-)

      Usuń
  12. uwielbiam folie - sama mam kilka w swoim pudełku z akcesoriami do MC :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdobienie. Niestety nie miałam jeszcze styczności z foliami.

    OdpowiedzUsuń
  14. A kleje wszystkie są podobne czy trzeba na coś uważać? Mam jeden z drogerii i jest do d... Więc teraz nie wiem gdzie kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeden klej od dawna, ale nie mam pojęcia skąd. Nie mam na nim nawet żadnej karteczki ;-) mój jest biały po prostu i jak zasycha robi się bezbarwny. Mam taki zwykły niedrogi klej :-D

      Usuń
  15. Ulala :) oszalałam :P bardzo mi się podoba :)
    aj

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Do tej pory zrobiłam tylko jedno podejście do folii, ale nie wyszło za specjalnie, muszę nad tym popracować ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak juz się zalapie o co chodzi to później juz idzie jak burza :-D

      Usuń
  17. Musze zaopatrzyć się w klej do folii ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam folii transferowej; doszłam do wniosku , że to nie dla mnie , tylko dla cierpliwych, a ja taka nie jestem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana folie trzeba zakumac a później idzie już bez problemów :-D

      Usuń
  19. Zdecydowanie muszę wyciągnąć folie z szuflady, bo Twoje zdobienia z ich użyciem są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana ;-) wyciągają folie, ja chętnie zobaczę Twoje pomysły ;-)

      Usuń
  20. A jak wygląda ściąganie tej hybrydy? Dobrze się ściąga??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ściągają się rewelacyjnie! Już próbowałam! Niedługo zamierzam napisać recenzję i właśnie pokazać jak się ściągają! :) Ale już mogę Ci powiedzieć: POLECAM :)A

      Usuń
  21. Kiedyś próbowałam na specjalny paint gel do foli z mistero milano, ale słabo mi to wychodziło ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystkie zdobiebia to właśnie odbijam folie na paint gele ;-)

      Usuń
  22. och jak ja lubię takie pazury "na bogato" <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Trudno zdecydować się na jedną :) wszystkie prezentują się niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Że też akurat przegapiłam ten post ;) Teraz już przynajmniej wiem, że muszę kupić klej :P Dziękuję, że powiadomiłaś mnie o tym poście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A małe zdobienia odciskam sobie na paint gelu :) Łatwiej nim drobne zdobienia wykonać ;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...