Dolce Vita 053 Minty :)

Dzisiaj kolorek, który mnie oczarował!
Mięta miętą, ale na pazurkach ta wygląda obłędnie ;)
Dlatego z rozpędu pokażę wam 2 stylizacje :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Mam dobrą wiadomość!
Promocja na lakiery Dolce Vita:LINK
Została wydłużona, aż do 18 marca!
Więc możecie zrobić prezent od siebie dal siebie na Dzień Kobiet ;D

Na początek ze zdobieniem!
Delikatnie pocieniowane boki z wywijasami! :)
(Środkowe zdjęcie w słońcu pokazuje dokładniej wzór)


Niebawem pojawi się pełna recenzja lakierów!
A co na dzień dzisiejszy:
Konsystencja jest idealna- nie zalejecie sobie skórek :)
Krycie- wszystkie kładę na 2 cienkie warstwy!
(Biały również- kryje bez problemu i nie żółknie pod topem!)
Ja mam na swoich pazurkach prawie 2 tygodnie bez żadnych uszczerbków :)


Druga to po prosty MIĘTA! :)
Miało też być zdobienie, ale szkoda było zakrywać takiego kolorku :)
 Użyte lakiery: mięta Dolce Vita 053 (Minty), biały Dolce Vita 109 (Alpine white)

34 komentarze:

  1. Przepiękne :) co raz bardziej fascynują mnie te hybrydy ^^ a skoro Ty już je tak zachwalasz (moje poniekąd hybrydowe guru :) ) to coś musi w tym być. Chyba się skuszę :) pzdr, aj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi! ;D Kochana , jakie guru<3 Ja jestem bardzo zadowolona, a ta miętka jest szczególnie piękna :)

      Usuń
  2. Ale cudny kolorek! <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna mania , kojarzy mi się ze słonecznym latem :)

    Pozdrawiam

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna mięta, aż chce się lata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na lato właśnie czekam, ale u mnie dziś biało za oknem ;(

      Usuń
  5. Niesamowity jest ten kolor :)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miętowy kolor jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten kolor! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi kolor bardzo mi się podoba, choć u mnie na miętę on nie wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W obu stylizacjach jest ten sam- miętowy kolor ;-) Pisze w poscie nawet ;-)

      Usuń
    2. Bardziej chodziło mi o drugą wersję :). Choć powiem Tobie, że u mnie nie wyglądają one na ten sam lakier.

      Usuń
    3. Może to kwestia ekranu ;-)

      Usuń
  9. Ojejku! Uwielbiam przeróżnie zdobione paznokcie.
    Obserwuję :)
    http://photosofclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest niesamowity! Kurcze, pierwszy raz widzę te hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana pierwszy, ale mam nadzieje nie ostatni ;-) Bardzo fajne są ;-)

      Usuń
  11. ladna mieta:) odwiezajacy pomysl na wiosenny manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że jest coraz większy wybór hybryd. Chociaż ja narazie zostaję przy Semilacach. Ładna mięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice post and great blog :) I follow you :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne paznokcie ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne wiosenne kolory *.* Zapraszam do siebie :* www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. z zawijasami wygląda super <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor! Jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aktualnie mam 13 dzień i bez żadnych uszkodzeń :)

      Usuń
    2. No to chyba czas spróbować czegoś nowego, inaczej się nie sprawdzi, a kolory mają śliczne!

      Usuń
    3. Szczerze polecam ;) Ja spróbowałam i jestem zachwycona ;)

      Usuń
  18. Piękny jest ten kolorek, w gimnazjum byłam jego wielką fanką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...