Dolce Vita Nails 076: wężowa skórka ;)

Magic Jungle- zieleń z drobinkami!
Niech was nie zwiedzie kolorek na stronie- zobaczcie jak wygląda  na żywo ;)

Facebook: KLIK
Instagram: KLIK

Zdobienie, które na wzorniku robiłam już prawie rok temu!
Jakoś nie mogło wylądować na paznokciach- czekało na ten moment!
Ta zieleń idealnie do niego przypasowała :)



Do wykonania tego zdobienia użyłam 
wężowa skórka: pierwszego pędzelka/sondy
gradient: środkowy długi i cienki pędzelek ;)

Możecie jeszcze zobaczyć wersję zielonej wężowej skórki na całości:

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i niezwykłe zdobienia w moich ulubionych kolorach, od razu zrobiło się wiosennie :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż na pazurki kładę wiosnę, skoro ta za oknem nie chce się pojawić ;)

      Usuń
  2. No proszę, kolejne zdobienie o którym nie miałam pojęcia :D podoba mi się! U mnie też dzisiaj paznokcie, ha! Trochę koślawe ale co tam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę, że nadal czymś zaskakuję ;D

      Usuń
  3. piękne, szczególnie wężowy efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt !;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale szaleństwo :) :) :) Wężowa skórka jak się patrzy, ale wszystko zrobiłaś tymi pędzelkami? To pędzelki Dolce Vita Nails? Bo nie ma ich u nich w sklepie, tylko te Kolinsky... S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest ;) Baza, zielony, biały i top ;) No i pędzelki jeden do skórki węża i drugi do gradientu ;) to wszystko czego użyłam ;)
      A pędzelki z Dolce Vity będą lada moment na stronie ;)

      Usuń
  6. Śliczny efekt, jeszcze nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega!! Pierwsze zdobienie bomba! Bardzo mi się podoba :)
    aj

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny kolorek! Muszę przyznać, że bardzo mi się podoba! Efekt wężowej skórki też niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zaskoczyła ta zieleń, nie wiedziałam że tak fajnie wyjdzie! Bo jak wiadomo zieleń na paznokciach to raczej ciężka sprawa ;D A tu mnie pozytywnie zaskoczyło, a wężowa skórka podpasowała do tego kolorku :)

      Usuń
  9. ja poproszę filmik jak taką wężową skórkę robić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będę musiała zrobić! ;D
      Chociaż kochana to jest tak proste!
      1. Malujesz pazurki kolorem bazowym 2 warstwy utwardzone (biel)
      2. Na to malujesz jedną warstwę koloru innego (zieleń)
      3. Na mokrym lakierze robisz kropki topem
      4. Do lampy i top na całość ;)

      Usuń
  10. perfekcyjnie zrobione subtelne zdobienia ;)

    no i ten kolor, który mówi o zbliżającej się wiośnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również pierwszy raz widzę wężową skórkę:) i już mi się podoba, zwłaszcza w różnych odcieniach zieleni:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt bardzo fajny :). Jak czytałam, kilka komentarzy wyżej, jak to zrobić, to wydaje się bardzo łatwe. Ciekawe, czy mi wyjdzie tak fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wężowa skórka to na prawdę nic trudnego, na pewno sobie poradzisz ;)

      Usuń
  13. Super efekt,jednak mnie najbardziej urzekł piękny gradient :D
    + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne, takie gadzie paznokcie, ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetny efekt, nigdy nie widziałam go w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne pazurki, ten efekt wg mnie wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny efekt, nie robiłam jeszcze nigdy takiego zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam motyw wężowej skóry <3 mega *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...