Nowości Born Pretty Store :)

Dzisiaj mam kilka ,,pierdółek", które ułatwiają mi prace :)
Zobaczcie całe moje zamówienie: 

 Zacznijmy od konkretu! BPS wprowadziło hybrydy :)
Jak wiecie nie byłabym sobą gdybym ich nie wypróbowała :) 
Mięta: LINK  Róż: LINK
Aktualna cena $6,58 za sztukę:)


Dalej stempel- przezroczysty. NARESZCZIE <3
Jeszcze nie wypróbowałam, a już uwielbiam ;) 
Znajdziecie go TUTAJ za  $2,99

Na prawdę wszystko widać! :D

Dalej takie COŚ! :D
Kolorystycznie jak syrenka, jednak o wiele drobniejsze ;D
Zapowiada się genialnie! :) LINK Cena: $3,99

No i pędzelek! Cieniutki do zdobień ;)
Tak mi się te kryształki podobały, jestem sroka i od razu się skusiłam ;D
Po za tym liczę, że dzięki zamykaniu przetrwa dłużej niż pozostałe ;D
 $3,99 TUTAJ

Jeżeli zdecydujecie się na zakupy na http://www.bornprettystore.com/
pamiętajcie o zniżce -10% 
KOD: DXG10

28 komentarzy:

  1. ładne kolory hybryd :)
    a przeźroczysty stempel to coś bez czego teraz nie wyobrażam sobie życia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! To najlepszy wynalazek w świecie stempli <3 A teraz to w końcu idzie prosto ;D

      Usuń
  2. Nie mam jeszcze przezroczystego stempla, ale myślę, że pora to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana pierwsze co to zamawiaj ten stempel! Szczerze to genialna sprawa! Widać gdzie wzór przyłożyć, jaka jego część się już odbiła i jednocześnie czy wzór dobrze z płytki się zebrał :)

      Usuń
  3. Przezroczysty stempel jest faktycznie fajny :) Innych produktów nie mam, ale wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na efekt syrenki takimi drobinkami zrobiony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbowałam ten pyłek na wzorniku! Na czarnym najpiękniejszy efekt na jaki trafiłam! <3 Syrenka nie ma szans ;D

      Usuń
  5. Hybrydy mają piękne kolorki a przeźroczysty stempel kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ciekawe smakolyki wpadly Ci w rece :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podzielam zachwyt nad stemplem :d a ten pędzel od dawna mam na wish liście :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super się maluje nim, a do tego te kryształki <3

      Usuń
  8. Fajne kolorki stepel nie będę inna kusi

    OdpowiedzUsuń
  9. super nowości, śliczny ten pyłek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pyłek kosmicznie piękny wchodzi, szczególnie na ciemnych kolorach :-D

      Usuń
  10. Piękne kolorki :) a jak jakość? Ja jestem zwolenniczką Semilaca, mój no 1. Ale tej nowości jestem ciekawa. Super wynalazek do stempli! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też najbardziej Semilaca lubiłam ;-) a te z BPS jeszcze nie przetestowałem, na razie tylko na wzornik nałożyła ;-)

      Usuń
  11. miętowa hybryda cudowna ;) mój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też niedawno zamówiłam hybrydy i ten sam pyłek :) już nie mogę się doczekać aż przesyłka dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie kolorki wybrałaś? ;-) pylkiem będziesz zachwycona, efekt jak dla mnie bomba ;-)

      Usuń
    2. wybrałam brązowy i łososiowy, ciekawe jak się będą sprawować :)

      Usuń
  13. Do mnie dzisiaj przyszła paczuszka m.in. z takim stemplem od bps :) Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj przezroczysty stempel by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same cuda :)
    Daj znać jak stempel się sprawuje :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stempel juz wypróbowany, już nigdy go nie zamienię na inny :-D

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...