Nowości od Dolce Vita Nails cz. 2 ;-)

Dzisiaj znów zamierzam was pokusić trochę!
Ale skoro lakiery się sprawdził (na insta mogłyście zobaczyć- recenzja niebawem),
a promocja nadal trwa 28 zł za 10 ml! :)

 FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Linki zostawiam pod zdjęciami: klikajcie w kolorowe nazwy :)


Zaczynamy od 2 nowych kolorków :)
Zieleń z delikatnymi drobinkami 076 Magic Jungle
 Oraz piękny niebieski 424 Marine

Dalej naklejki wodne! Szybko i efektownie :)

Folie transferowe! Mówiłam wam, że najbardziej lubię te srebrne? :D
A dziś jeszcze dodatek: piękna niebieska krata
(tło bezbarwne można położyć na różne kolorki :))

Efekt szkła! Już wypróbowałam i żałuję że dopiero teraz!
Efekt jest niepowtarzalny i w najbliższym czasie go wam pokażę :)

Ćwieki! Mnóstwo kolorowych w różnych kształtach ;)
Będą idealnym uzupełnieniem mani na wiosnę:)

Pędzelki! Też zawsze macie ich za mało?
Zobaczymy jak te się sprawdzą ;)
Mnie zaciekawił najbardziej ten krótki z zagiętą końcówką:)

I na koniec mega przydatny gadżet: pęseta :)
Łapie bez problemu nawet drobne ozdoby :)


28 komentarzy:

  1. Kolor 424 zachwyca. Ćwieki super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie zajebiste ćwieki <33333

    OdpowiedzUsuń
  3. O ;) super nowości :) czekam na post z efektem szkła ;)
    Piękne nowe kolory.
    Mam taki zagięty pędzelek, super się sprawdza przy zdobieniach.
    Pzdr, aj 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt szkła juz wypróbowałam i genialnie wychodzi ;-)

      Usuń
    2. Będzie na blogu, jeszcze w tym tygodniu chce go wstawić ;-)

      Usuń
    3. To nie ja pisałam :P trochę bezpośrednio :P aj

      Usuń
    4. Kochana tego byłam pewna, dlatego Lubie gdy ktoś tak jak Ty się podpisuje ;-)

      Usuń
  4. Ciekawe ozdoby ;-) Będzie z tego dużo zdobień! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, chętnie bym wszystko wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile cudownych rzeczy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością dobrze wykorzystasz zawartość paczki, same cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cudaztez ostatnio robiłam pazurki z efektem szkła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej nie wiedziałam czemu się wszyscy zachwycają tym mirror glass, ale już wiem! Genialny efekt :)

      Usuń
    2. Tak to prawda wyglądają bardzo efektownie,u mnie też niedługo post na ten temat ;)

      Usuń
  9. Ciekawa jestem tego efektu szkła :). Kolory bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz mam gotowe zdobienie, pojawi się w tym tygodniu ;-)

      Usuń
  10. O matko ile rzeczy! ;O ;D Super! Też ostatnio kupiłam folie, tyle że z Indigo, i jestem ich bardzo ciekawa :)
    pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foliami można zdziałac cuda, a te dwie to zdecydowanie moje ulubione ;-)

      Usuń
  11. teraz tylko czekać, aż pokarzesz swoje działa wykorzystując te kolory i dodatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz kilka czeka na publikację :-D efekt szkła powalił nawet mnie :-D

      Usuń
  12. Kolor 424 jest przepiękny <3 Ja bym co nie co przeczytała o nakładaniu folii na paznokcie bo mam ich kilka i kompletnie nie wiem jak się za nie zabrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O foliach pisałam zaledwie 3 posty temu wiec możesz sobie poczytać ;-)

      Usuń
  13. Smerfne naklejki ;) hihi córci od razu by się spodobały , a mnie podobają się te z motylami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...